9:25 pm - 11/07/2012


nunaluvgomcnu 1 2

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
flumes 8th-Nov-2012 04:40 am (UTC)
im so excited they are so hot n cute n i hope their music doesnt suck (idc abt their music only them but hopefully this will change my mind ^^)
synonynonym 8th-Nov-2012 04:45 am (UTC)
hmm i dont think ur allowed to be excited
swhyeon1991 8th-Nov-2012 04:43 am (UTC)
These teasers are seriously intriguing, I'm teased so hard.
virgo288 8th-Nov-2012 04:46 am (UTC)
I am liking the crap outta these teasers they are completely my style :'DDD Crossing my fingers that this overall mood carries over to the main MV ;___;
simplyobessed 8th-Nov-2012 04:47 am (UTC)
same here! really hoping the song is good! :D
mongs 8th-Nov-2012 04:46 am (UTC)
this album is going to be flawlessssss.

ofc CNU's teaser is the best!
saintedmal 8th-Nov-2012 04:47 am (UTC)
I need their comeback rn. ;_;
weruintooeasy 8th-Nov-2012 04:49 am (UTC)
i'm excited! i love them a lot but i'm meh on most of their music but this sounds really good! and lol @ all the plaid sandeul is wearing.
asnindie 8th-Nov-2012 05:02 am (UTC)
It sounds nice, I might just begin to like them.
palebluedot09 8th-Nov-2012 05:15 am (UTC)
i'm really liking the sound of the song so far and the boys look gorgeous
next week needs to come faster
g_odalisque13 8th-Nov-2012 05:21 am (UTC)
i am in love with these teasers. if i am even half as excited about the actual song/mv when it comes out, then i will be a very happy fan. lol.

mekimigure 8th-Nov-2012 05:38 am (UTC)
Oh Channie you are incredibly attractive.
This looks very promising *___*
markthatcoin 8th-Nov-2012 07:19 pm (UTC)
He looks reallyyyyyy good here....
dc222 8th-Nov-2012 05:57 am (UTC)
I definitely like the sound of these teasers. And I know Jinyoung is a talented composer. Loved everything he's written for their albums so far.

I think they haven't skipped a beat with any of the four singles they've released since and including their debut. All solid songs and good albums.
jacky_snoopy 8th-Nov-2012 06:09 am (UTC)
I am really excited for B1A4's comeback you guys, like all these teasers are so nice and pretty and I CANT ;~~;

I can't stop replaying them. The sound of the songs are sooo good, I want to cry.

I'm really hoping the teasers sound and look like the the actual songs/mv because its really pretty and I am totally in love the whole concept ;A;

Edited at 2012-11-08 06:09 am (UTC)
iamtheliquorr 8th-Nov-2012 06:24 am (UTC)
I love this concept

come to noona cnu
aeries_amethyst 8th-Nov-2012 08:05 am (UTC)
I appreciate your icon waaaayyyyy more than I should *spazzes*


chunsakuma 8th-Nov-2012 06:24 am (UTC)
CNU's beauty is unreal.
b1gay4 8th-Nov-2012 06:31 am (UTC)
i drank my tears
nekohae 8th-Nov-2012 06:33 am (UTC)
Can MV be out already? I can't wait ;-;
in_noctem 8th-Nov-2012 06:41 am (UTC)
I've been so pissed the whole day and this made me explode into rainbows and butterflies omg cnu I love you ;_;
itsprincess 8th-Nov-2012 06:55 am (UTC)
sobbing at CNU's perfection tbh.
dio_elaclaire 8th-Nov-2012 11:13 am (UTC)
i've been ugly sobbing for almost two hours now.
gdragonette 8th-Nov-2012 08:38 am (UTC)
I like the whole crazy, fun and young concept B1A4 has going on. It's something different from all the other groups out there and that's what makes them stand out.

I understand that they grow up and that they won't want to make "Beautiful target" like MV's and songs for the rest of their lives, I just hope they'll make a gentle transition into adulthood.

I'll just be quietly hoping that these teasers are the sort of teasers that have absolutely nothing to do with the actual song.
markthatcoin 8th-Nov-2012 10:15 am (UTC)
I feel like b1a4 is not trying to grow up to fast, I think they're one of few kpop bands who are self aware and comprehend what fans like about them (their youth!). if they want to try new things between fun bubblegum pop albums and singles, I won't be annoyed at all.
engraved_16 8th-Nov-2012 10:08 am (UTC)

seems like an interesting and 'mellow' concept for once, so i really cant wait ;~;
xredada 8th-Nov-2012 10:10 am (UTC)
Omg CNU how can you be soo angelic and perfect and beautiful!!! GAH give me the full MV!
markthatcoin 8th-Nov-2012 10:11 am (UTC)
Didn't expect to love Gongchan'S the most! Kind of upset by how CNU looks like he's walking downs path on a Tuesday, could have used a dramatic wind machine lol. So is Sandeul being chased by the thing Suzy tweeted?

I'm so looking forward to this comeback...
xredada 8th-Nov-2012 10:12 am (UTC)
I have a feeling the end song isn't going to be as mellow and will probably have a beat (you know like AS Because of You- that kinda vibe). Either way, can't wait.
palebluedot09 8th-Nov-2012 11:37 am (UTC)
i think so too
i think it may start off mellow and build in to something
mimoiikit143 8th-Nov-2012 01:54 pm (UTC)
CNU is flawless <3 <3
hitsujiga 8th-Nov-2012 02:39 pm (UTC)
ugh cnu feels TT
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Nov 26th 2015, 11:10 pm GMT.