8:12 am - 11/12/2012

Big Bang for G-Market Website, and Commercial Preview

Commercial Preview:

 bb_gmarket


bb_gmarket_1
bb_gmarket_2
bb_gmarket_3
bb_gmarket_4
bb_gmarket_5
bb_gmarket_6
bb_gmarket_7
bb_gmarket_8
bb_gmarket_9
bb_gmarket_10

Website Photos:
bb_gmarket_11
bb_gmarket_12
bb_gmarket_13
bb_gmarket_14
bb_gmarket_15
bb_gmarket_16
bb_gmarket_17
bb_gmarket_18


BBupdates, gilbakk75@ameblo1, 2, @soompi_bigbang, gmarket
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
dippz 12th-Nov-2012 07:23 am (UTC)
T.O.P could get it.....

Anytime..

Anyplace...
ms_nightshade01 12th-Nov-2012 08:22 am (UTC)
Hahahaha, truth.
tees2mai 12th-Nov-2012 07:25 am (UTC)
the beach pictures remind me of the sunset glow era :)
hisjulliet 12th-Nov-2012 07:27 am (UTC)
benihime99 12th-Nov-2012 08:29 am (UTC)
More like "Always" though
b1gay4 12th-Nov-2012 08:02 am (UTC)
top let me love U
bigbang is the only group i know that needs TEASERS FOR A COMMERCIAL
hipployta 12th-Nov-2012 09:18 am (UTC)
LOL...this is true
simplyobessed 12th-Nov-2012 08:30 am (UTC)
man they are adorbs. i love this. GD, stop being so damn cute?!!
I love TOP, I really do, but boy always has the same face expressions in all his pics. lol

Edited at 2012-11-12 08:32 am (UTC)
flumes 12th-Nov-2012 08:45 am (UTC)
wow top looks amazing

like rly i dont like anyone but top/daesung and they all managed to clean up nicely but we still have taeyang looking like a damn fool
sunshine2163 12th-Nov-2012 09:14 am (UTC)
My Daesung what large moose knuckle you have there......
soramai 12th-Nov-2012 10:47 am (UTC)
All of them are cute! I love Topri in the last pictures, and we need more Daesung.

Daesung I love your smile but wtf is this sweater?

Edited at 2012-11-12 10:49 am (UTC)
nickle4apickle 13th-Nov-2012 06:05 pm (UTC)
My thoughts exactly! XD
hellicoptajuuce 12th-Nov-2012 10:50 am (UTC)
i have no idea why i hate them now :/
xblackchristmas 12th-Nov-2012 11:02 am (UTC)
ugh so precious
tokidoki88 12th-Nov-2012 11:13 am (UTC)
well well well...
Even Taeyang looks decent.
Good job g-market.
baroness 12th-Nov-2012 12:00 pm (UTC)
needs moar daesung imo
atelierlune 12th-Nov-2012 12:15 pm (UTC)
True.
gathyou 12th-Nov-2012 12:14 pm (UTC)
The beach pictures are really nice. They look like they're having fun.
And I LOOOVE that last picture with dark suits.
atelierlune 12th-Nov-2012 12:17 pm (UTC)
Top-oppa, I know you know you don't have to work that hard because we're all just going to want to tear your clothes off of you anyway, but you could vary your pose a little bit. It makes you look a little less photoshopped in? Think about it.
baroness 12th-Nov-2012 01:30 pm (UTC)


this picture reminds me of that friends episode of phoebe running
evilsquidx 12th-Nov-2012 04:46 pm (UTC)
lmao yes, it's the flaily arms
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Nov 20th 2017, 1:20 pm GMT.