10:17 pm - 12/10/2012

Reunited and it feels so good! G.O.D on Yoon Kye Sang’s One Table.







mods, i'm side-eyeing the lack of g.o.d tag! and while it is pretty lenghty, it is so worthy. joon hyun looks like a porn star with that facial hair imo and he eats like my grandpa lmao. now omona, i want to ask, which is/was your fav g.o.d member and song? mine is the original smiling angel and it's a triple tie between lies/babo/to mom.

» shinchangsubs video 01 » shinchangsubs video 02
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
mouthings 11th-Dec-2012 01:46 am (UTC)
FREAKIN' FREAKING OUT!!!
♥ g.o.d.♥
my real first kpop love.

also, my fave member was kyesang.
and one of my fave songs will always be 'return to me'. :)

Edited at 2012-12-11 06:07 am (UTC)
akillarian 11th-Dec-2012 01:48 am (UTC)
I still remember the X-Man expisode where 1 member complained the other member was so tall.
lysblack 11th-Dec-2012 10:06 pm (UTC)
lol jype having giant maknaes and making the hyungs and unnies annoyed since 1999.
muzegrey 11th-Dec-2012 01:50 am (UTC)
*-* So happy for this, thanks!
Love g.o.d and Yoon Kye Sang!


Edited at 2012-12-11 01:50 am (UTC)
analyna 11th-Dec-2012 02:05 am (UTC)
they're still amazing and to mom just makes me tear up every time
hpn88 11th-Dec-2012 02:12 am (UTC)
crying buckets rn
my old school kpop bias
lysblack 11th-Dec-2012 10:21 pm (UTC)
they are also my old schol bias, which makes me sad because people seem to forget how awesome and legendary they are, and how amazing their music is.
dippz 11th-Dec-2012 02:17 am (UTC)
Joon hyung look Giancarlo esposito in that pic Lmmfao !!!
anconeous 11th-Dec-2012 02:42 am (UTC)
Son Hoyoung is my eternal g.o.d bias. Look at his smiling face. You can't hate it at all!

"Lies" is my fave just because I loooooove the fanchants for it.
b1gay4 11th-Dec-2012 04:36 am (UTC)
im laughing so hard just at the picture of them this is so nostalgiac and im like 12 years old right now wtf its like im fallin in fanlove all over again
lysblack 11th-Dec-2012 10:19 pm (UTC)
i was looking at some old pictures of them and noticed that compared with h.o.t, shinhwa and etc they used to have the least embarssing conceps lmao
mrsxiah1612 11th-Dec-2012 05:00 am (UTC)
yay! subbed vid. watched this few weeks ago without sub. my fav is hoyoung. though i start liking them this year coz i found yukaligi while looking for shinhwa's old vids. so happy they reunite. my fav song would be love and memories
eukyangkyang 11th-Dec-2012 05:08 am (UTC)
Loooooved Gil and To Mom. Danny bias here ; u ;
lysblack 11th-Dec-2012 10:09 pm (UTC)
lmao hosang still lives!
a_perfect_shade 11th-Dec-2012 06:11 am (UTC)
SON HO YOUNG SON HO YOUNG SON HO YOUNG

i fell in love with him on TOP's episode of manwon happiness and never looked back
choconoir 11th-Dec-2012 06:17 am (UTC)
son ho young the most charming man ;; but i also have a soft spot for kim 'teddy bear oppa' tae woo

my favorite song is gil

omg i feel so old rn
karatefeelings 11th-Dec-2012 07:07 am (UTC)
Love these guys as well. I think it's great to see where they all are now. I don't follow them when they were active (wasn't into kpop then) but even if I did I think I'm fine with them as they are. Let bygones be bygones. I love Shinhwa's long-lived group activites as well but letting go is okay too. Also their pre-debut sufferings make such entertaining stories to tell.

Now I wish all the other One Table episodes were subbed! Would love to watch the one with Jang Hyuk, another fellow Sidus artist that used to dorm with the boys.
the_erotomanic 11th-Dec-2012 07:31 am (UTC)
sein is a cutie. i want someone as cute like him to cook for me all the time. lol!

song ho young's face hasn't change one bit.

the food looked really great. not sure i can eat raw beef, though.
valieleen 11th-Dec-2012 06:49 pm (UTC)
sein is a cutie. i want someone as cute like him to cook for me all the time. lol!

Yesss me too! He's super cute.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Oct 24th 2017, 6:15 am GMT.