12:13 pm - 01/08/2013

2YOON teaser pictures for upcoming mini
















source: cubeunited

mini is rumoured to be called 'Harvest Moon'
frequency 8th-Jan-2013 06:41 pm (UTC)
i love the fact that they have cute farm animals with them. the jiyoon pictures made me so happy last night, lol.
lovelycandygirl 8th-Jan-2013 06:49 pm (UTC)
cute.
flumes 8th-Jan-2013 06:51 pm (UTC)
they look so beautiful. even tho i'm worried it's so cute
markthatcoin 8th-Jan-2013 06:57 pm (UTC)
these turned out way better than that bts selca suggested lol

wonder why gayoon got one pic with a couch in a barn? i like the white set better

Edited at 2013-01-08 06:58 pm (UTC)
lysblack 8th-Jan-2013 07:02 pm (UTC)
NGL the first two made me think 'chicks, man!' with the soup dude's voice.

But those are really good.

Edited at 2013-01-08 07:02 pm (UTC)
royu_kiyo 8th-Jan-2013 07:34 pm (UTC)
'chicks, man!' with the soup dude's voice.

I legit loled at this.
springsky 8th-Jan-2013 11:59 pm (UTC)
LOL, I love doing all the taglines when the soup's on.
eishastan 8th-Jan-2013 07:04 pm (UTC)
This made me lol, i don't know much about country music but this farm animal thing looks almost like a joke.

But i'll give them a chance, other 4minute girls deserve the attention.
swhyeon1991 8th-Jan-2013 07:05 pm (UTC)
Harvest Moon?? Lolomg but iirc there's no pig in HM. At least the Back to Nature one lol.
reemgirl 8th-Jan-2013 07:12 pm (UTC)


yassss~ they look flawless like always!
supplanter 8th-Jan-2013 10:11 pm (UTC)
... is that Hyuna in the back? Whoever you are, you can smile, you know. Your face will probably not break. :|
cordyceps 8th-Jan-2013 11:37 pm (UTC)
she probably wasn't aware/didn't care that they were taking pics. why do we always have to tell girls to smile???
supplanter 8th-Jan-2013 11:52 pm (UTC)
Because if she was aware they were taking pics and didn't smile, it looks like she's not happy to be there supporting her members. :p
cordyceps 9th-Jan-2013 12:08 am (UTC)
lawd forbid she not smile for 2 seconds
chungmah 9th-Jan-2013 12:12 am (UTC)
gayoon is glowing waow
921227 8th-Jan-2013 07:15 pm (UTC)
So is this a cute concept? Country concept? Kinda disappointed if it is because I love cool and badass Jiyoon too much
confuqued 8th-Jan-2013 07:23 pm (UTC)
lol they really going country huh.
Now I want to go find my DS and play Harvest Moon. =/
lazmy 8th-Jan-2013 07:58 pm (UTC)
i want a pig so bad
supplanter 8th-Jan-2013 10:11 pm (UTC)
It will grow to be 200lb :(
annhh 9th-Jan-2013 01:27 am (UTC)
and they smell.

people say they don't and say they are clean. but I'm here to tell at least the pink ones smell bad
lazmy 9th-Jan-2013 04:00 am (UTC)
aw that sucks. some guy at a local pet store has a pig (illegally wtf) and he claims it's dog like and clean

not like my rabbit would take well to a pig anyway :|
babydollnana 8th-Jan-2013 08:05 pm (UTC)
I love love love the one of Gayoon at the table!
soramai 8th-Jan-2013 08:34 pm (UTC)
I hope it will be good.
the_erotomanic 8th-Jan-2013 08:51 pm (UTC)
they look so pretty. i'm ready for a cute concept from them just because it's sorta different from their usual concept.
krobwell 8th-Jan-2013 08:55 pm (UTC)
i'm into it
modestgoddess79 8th-Jan-2013 09:04 pm (UTC)
the piggie is so cute
___sasuka 8th-Jan-2013 09:24 pm (UTC)
where are they headed with this concept i wonder..
asnindie 8th-Jan-2013 11:43 pm (UTC)
Next one will have them driving pick up truck and maybe one where they're on Jerry Springer
supplanter 8th-Jan-2013 10:13 pm (UTC)
duckies ♥ I hope they didn't poop on her. >.>

EDIT: or chicks, I dunno. I guess the beaks are wrong for ducklings, too bad!

Edited at 2013-01-08 10:13 pm (UTC)
goldynchickie 8th-Jan-2013 10:18 pm (UTC)
That'll do, Pig. That'll do.
hellodee16 8th-Jan-2013 10:29 pm (UTC)
gayoon's been looking more beautiful.
did she get a lil something done? or it's just better makeup and weightloss.
the hot issue concept was so terrible for her.
in_noctem 8th-Jan-2013 10:38 pm (UTC)
The piglet looks like a baby in the first shot, so cute.
falling_empress 8th-Jan-2013 10:41 pm (UTC)
gayoon is sooo cute...she defies aging i swear.
purekpopology 9th-Jan-2013 12:25 am (UTC)
the pics are super cute! I love baby chicks :)
b1gay4 9th-Jan-2013 01:25 am (UTC)
not even excited anymore
liarose 9th-Jan-2013 02:11 am (UTC)
mini is rumoured to be called 'Harvest Moon'

this means they're gonna rocking the farmer styles right? complete with scarecrows, sickles, etc~ it's already animals farm themed photos...

Gayoon! the best chick among chicks!


Edited at 2013-01-09 02:13 am (UTC)
engraved_16 9th-Jan-2013 02:48 am (UTC)
asjkfsjkl; omfg gayoon being fucking flawless ;~; she looks so cute
This page was loaded Aug 30th 2014, 6:27 am GMT.