10:59 pm - 01/17/2013

Sexy Chanana and Joowon: 007 Want You to Watch "Level 7 Civil Servant" Next Wed!

Level7_44

The drama starts airing Jan 23 - more info about the drama here.

Joowon looking dashing~

Level7_49b

Level7_51

Official Posters + Wallpapers

02-37

01-36

1-38

2-42

3-35

Stills of Kang Hee beating up Joowon + More

Level7_42-1

Level7_50

7leveld1

source: couchikimchi + hancinema
sonicphotonic 18th-Jan-2013 04:13 am (UTC)
Been waiting for this drama since photos of Chansung in army fatigues surfaced tbh.

purekpopology 18th-Jan-2013 04:17 am (UTC)
Chanana has a hot body, but I'm going to be watching for Joowon's sexy-cute debonair look <3. Also to see Kang Hee beat up more boys who think they're all that. She was really good in Protect the Boss.
muhnaplusmuhna 18th-Jan-2013 04:59 am (UTC)
I'm the exact same boat!
lysblack 18th-Jan-2013 04:27 am (UTC)
their bromance already kills me, i cannot wait for the bts videos!

but ngl i'm sad about how slapstick the drama seems in the previews.

and damn my heart can't handle this, theyll compete with my bb queen:



purekpopology 18th-Jan-2013 04:42 am (UTC)
I read this article about L7CS (omg sick of typing the full name, it's time for an acronym XD) that says it might be a "black comedy"? http://www.hancinema.net/is-my-girlfriend-is-an-agent--drama-to-become-a-black-comedy--51761.html

Edited at 2013-01-18 04:43 am (UTC)
lysblack 18th-Jan-2013 04:45 am (UTC)
i hope so, becuase there was a reason why i stayed away from taiwanese rom-com for a long time, i am tired of the cheesy comedy scenes.
purekpopology 18th-Jan-2013 04:56 am (UTC)
oh yeah, twdramas are the kings and queens of exaggerated goofy acting. I hope they don't go anywhere near that far either.
itsprincess 18th-Jan-2013 04:54 am (UTC)
I want Joowon to do another drama with UEE T-T.
I just want then to get married.
lysblack 18th-Jan-2013 05:18 am (UTC)
so do i.
so do i.

i just hope that they still have a thing
markthatcoin 18th-Jan-2013 07:41 am (UTC)
did they have a thing or did he just insinuate that they could have had a thing, or was that his way of hiding their thing??

there are a lot of things i dont know about this "relationship"
lysblack 18th-Jan-2013 07:57 am (UTC)
on record they could have had a thing and admited having feelings for each other, and all their cast mates wanted them together.

off record they apparently had a thing.


lol i am too lazy to write about everything so i'll just link my old comments XD http://omonatheydidnt.livejournal.com/10359260.html?thread=1047755996#t1047755996
markthatcoin 18th-Jan-2013 08:43 am (UTC)
ohh this was a good read! bookmaraking it lolol
missnothings 18th-Jan-2013 07:18 am (UTC)
SAME.
ohlookshiny 18th-Jan-2013 08:15 am (UTC)
me too!
b1gay4 18th-Jan-2013 04:58 am (UTC)
idk whetehr 2 b disgusted or aroused by that happy trail
lysblack 18th-Jan-2013 05:18 am (UTC)
the correct answer is arroused.
warriorholmes 18th-Jan-2013 06:21 am (UTC)
ikr

i actually love it ;o
sakatamarie 18th-Jan-2013 05:19 am (UTC)
....it looks like something is leaking from his belly lol
markthatcoin 18th-Jan-2013 06:02 am (UTC)
it distracts from everything above it tbh
spread 18th-Jan-2013 06:18 am (UTC)
Usually with happy trails you know they lead to a glorious bush full of treasure and wonder.
But with his, it looks like it leads to no man's land.
It's too trimmed for perfection, and leads to no direction...
sosyndicate 18th-Jan-2013 08:14 am (UTC)
This was a hilarious comment.
wowwh 18th-Jan-2013 08:47 am (UTC)
better than gyu
swhyeon1991 18th-Jan-2013 10:17 am (UTC)
Praying for you tbh!!
wowwh 18th-Jan-2013 02:59 pm (UTC)
have we been watching the same sumguy???
b1gay4 19th-Jan-2013 04:48 am (UTC)
woohyun wishes his d was as big
wowwh 19th-Jan-2013 05:41 am (UTC)
LMAO PLS WOOHYUN HAS THE BIGGEST D IN INFINITE! EVERYONE KNOWS THAT.
b1gay4 19th-Jan-2013 06:15 am (UTC)
u rlly tryin 2 tell me that when hoya exists
scratch that lbr hoya isnt packin a big package but hey dong!!w00!!! is!!!!

Edited at 2013-01-19 06:16 am (UTC)
wowwh 19th-Jan-2013 07:36 am (UTC)
omg right! Hoya has a BLACK DIQ 8*)

and lol dongwoo seems small too!
modestgoddess79 19th-Jan-2013 03:22 pm (UTC)
WTF
seung_is_my_ho 18th-Jan-2013 07:13 am (UTC)
oh my god stop making those faces Joowon you're killing me here. XD
so, is 2PM ever gonna make a comeback, or...?
b1gay4 19th-Jan-2013 06:16 am (UTC)
whos 2pm?
seung_is_my_ho 19th-Jan-2013 09:00 am (UTC)
...erm, tbh I can't tell if that question is rhetorical or not.
in the case that it isn't: http://en.wikipedia.org/wiki/2PM
sosyndicate 18th-Jan-2013 08:14 am (UTC)
Oh, I am so here for this.
This page was loaded Dec 19th 2014, 11:29 pm GMT.