3:47 pm - 01/23/2013

TEEN TOP’s new music video concept revealed by Hong Kong paparazzi



On January 23rd, TEEN TOP’s label stated, “We wanted to quietly film the music video, but fans recognized us from the airport and the paparazzi followed us around. We wanted to reveal the complete music video to our Korean fans, but we’re disappointed that the photos were revealed through the paparazzi.

The photos of TEEN TOP’s C.A.P filming for their newest music video have been floating around the internet, causing a stir among Angels. The photos appeared on various Hong Kong media outlets, who reported, “TEEN TOP secretly came to Hong Kong and filmed a music video for 2 nights and 3 days.


source: akp

more pictures here?? leave it to the hk paparazzi tbh what can't they do, tho since when were they interested in teen top lmao
a bit sad i guess ): admittedly i would've loved a surprise but ever since they announced their comeback i've been... really... excited... ok

cap's hair dnw but omg that pic of him kneeling by the kid is too cute for op's heart t__t
cries and yells

quarryman28 23rd-Jan-2013 09:27 pm (UTC)
K-pop needs to just stop with the dreads. It never really works on anyone.
swhyeon1991 23rd-Jan-2013 09:33 pm (UTC)
Uggghhh whyy. CAP's NMPOY hair was the best imo.
edanz_castle 23rd-Jan-2013 09:38 pm (UTC)
WHOAH I swear they never know what to do to CAP's head.
jeit91 23rd-Jan-2013 09:40 pm (UTC)
do the other members like cap, i feel like they dont. i watched one of their shows and they dont really include him in things and if they do they make fun of him?
maajaml 23rd-Jan-2013 10:18 pm (UTC)
They do that affectionately. Kind of like what Infinite does with Sunngyu, Beast with Doojoon and so on. Check some birthday messages/videos.

If you're referring to the debate about his sleeping habits it's because they practice very hard until late hours and he's sleep deprived, I guess. Being lazy is part of his variety persona and Teen Top has an image of maknae power.

Edited at 2013-01-23 10:20 pm (UTC)
2ne3rd 23rd-Jan-2013 10:31 pm (UTC)
CAPs personality in general is kinda stand offish and so it's probably why they don't seem to include him at times.

I don't think they'll ever come out and admit it, but occasionally I do get the feeling that they view him as their "co-worker/member" and nothing more. I doubt they'd ever hang out or be friends if they weren't forced to for image purposes, but then again I could say that for a lot of groups....

Edited at 2013-01-23 10:32 pm (UTC)
missnothings 24th-Jan-2013 06:39 pm (UTC)
Yeah, I think there's very few groups that would all hang out and be BFFs if they weren't forced to. Though, there are some groups that you can tell genuinely like/care about one another more than just as co-workers/group members.
falling_empress 26th-Jan-2013 11:07 pm (UTC)
I kinda got this vibe too tbh, but I hope it's not like that...I'd feel bad for him if that's true.
blkjck 24th-Jan-2013 06:35 am (UTC)
CAP and Ricky are close
yesungholic 23rd-Jan-2013 10:05 pm (UTC)
CAP's hair is weird, boy needs to have "Supa Love" hair style again
but remains super hot
the world is perfect
pimpmysneaks 23rd-Jan-2013 10:14 pm (UTC)
CAP looks ridiculous. A shame because he looked so good during the BMG promotions.

I can't wait to see my new boo boo Changjo.
2ne3rd 23rd-Jan-2013 10:18 pm (UTC)
I actually like it!
Just praying that the stylist don't screw up Niels hair, like they did during Supa Luv *still pissed*
maajaml 23rd-Jan-2013 10:19 pm (UTC)
God, I love those shirts. Hot. I really can't wait.
honeebs 23rd-Jan-2013 10:20 pm (UTC)
Well that's interesting. Half assed cornrow doodoo plats into dreads. :/
L.Joe better be flawless, that's all I care about. :)
gray_fairy 23rd-Jan-2013 11:12 pm (UTC)
They look hot, tbh.
b1gay4 24th-Jan-2013 04:51 am (UTC)
they're barely out of their tweens u sicko
gray_fairy 24th-Jan-2013 11:11 am (UTC)
Wtf? No, except two of them who are 17 (18 this year) the others are all 18+, and that's legal.
realme21 23rd-Jan-2013 11:14 pm (UTC)
Cap is like Taeyang no. 2
Stylist don't know what to do with his head
goldynchickie 23rd-Jan-2013 11:35 pm (UTC)
Da fuck? Baby that hair is not looking good.
fatjackinc 23rd-Jan-2013 11:44 pm (UTC)
what is that on top of his head? are those goggles if so ngl i will dig it
reelrecnizereel 24th-Jan-2013 12:45 am (UTC)
CAP looks like a missing tokio hotel member.
engraved_16 24th-Jan-2013 01:00 pm (UTC)
OMG so that was what i was thinking about! I was trying really hard to remember who CAP reminded me of lol
unicornios 24th-Jan-2013 01:52 am (UTC)
CAP is channeling his inner Taeyang.
Aren't they like super into Big Bang?
azulluna 24th-Jan-2013 08:05 pm (UTC)
they are! They covered Sunset Glow and Fantastic Baby.
xxmannequin 24th-Jan-2013 02:52 am (UTC)
CAP, your Taeyang is showing.
I guess they are in full BB fanboys mode?
cultic 24th-Jan-2013 03:07 am (UTC)
who let a little girl near cap tbh
b1gay4 24th-Jan-2013 04:50 am (UTC)
id b scared he would beat me or my child tbh
epikfailure 24th-Jan-2013 04:59 am (UTC)
omfg
cultic 24th-Jan-2013 05:16 am (UTC)
this is photo proof of child endangerment tbh
b1gay4 24th-Jan-2013 05:36 am (UTC)
that little girl knows trouble when she sees it
b1gay4 24th-Jan-2013 04:50 am (UTC)
who cares tho haahaaaa
chunji nd changjo bassically the only reason to keep up wit tit tap
This page was loaded Jul 10th 2014, 3:24 pm GMT.