12:25 am - 01/29/2013

Minho, Sulli & Krystal for High Cut: Behind the Scenes


Source: withsosiz9dot6
dippz 29th-Jan-2013 10:43 am (UTC)
Minho/Krystal

Image and video hosting by TinyPic
chocolatecrack 30th-Jan-2013 04:55 am (UTC)
THIS. A+ .gif too.
achan123 29th-Jan-2013 11:44 am (UTC)
arrgh... sulli looks sooo hot with this hair!!!

and why do i keep getting 'ice princess 2.0' feel from krystal?

Edited at 2013-01-29 11:44 am (UTC)
gray_fairy 29th-Jan-2013 09:56 pm (UTC)
She gives me that vibe too, tbh. I don't like her that much bc she gives me the feeling of being a rude and stand offish person irl :/
b1gay4 30th-Jan-2013 03:05 am (UTC)
i think she's taking off her sister
yunde 29th-Jan-2013 02:01 pm (UTC)
b/c i am a minho/sulli fan (after watching how outrageously cute they were on running man) this whole time i felt that krystal was like a third wheel LOL
yunde 29th-Jan-2013 02:01 pm (UTC)
or maybe it's just me oops
punkylana 29th-Jan-2013 02:40 pm (UTC)
my queens!! sulli looks so good, i really like minho/sulli, they looks cute together
bleuvelvet 29th-Jan-2013 02:55 pm (UTC)
sulli and minho are so cute. lol at those cdn tuxedos tho.
hitsujiga 29th-Jan-2013 09:05 pm (UTC)
man minho, u can make everything look great, can u? 8/
iksagor 30th-Jan-2013 02:18 am (UTC)
Sulli's hair is cute :)
b1gay4 30th-Jan-2013 03:06 am (UTC)
her everything is
b1gay4 30th-Jan-2013 03:05 am (UTC)
minho looks conflict'd
chocolatecrack 30th-Jan-2013 04:59 am (UTC)
Minho and Krystal and sexual tension, yup. Jinri is the cutest thing on the planet and I loooove her everything.

They should've added Taemin and paired him with Sulli for ~*!aegyo!*~ overload. OT4 for laaaayf.
This page was loaded Aug 20th 2014, 12:44 pm GMT.