4:39 pm - 02/02/2013

2PM’s Taecyeon Confirmed for Global ‘We Got Married’ with Gui Gui

22316605

After contemplating the offer, 2PM’s Taecyeon finally decided that he is onboard with MBC’s We Got Married.

On February 1, MBC announced that Taecyeon and Taiwanese star Gui Gui (Even Wu) will be married on the Global Version of We Got Married.

The Global Version of the show will have the virtual newlywed couple learning about each other’s diverse cultures and language. Taceyeon and Gui Gui are the first couple to be confirmed for the new edition of the show.

Gui Gui, born in 1989, is a multitalented star in Taiwan, who started off in the entertainment industry as a member of the girl group, Hey You. She later left the group and became an actress. She’s known as a K-Pop fan of Lee Hyori, Super Junior’s Leeteuk, and Big Bang.

On February 1, Gui Gui posted a picture of a plane ticket, announcing her visit to Korea, perhaps to start filming for the show.

91162873

The new couple′s adventures are scheduled to be air in 41 different countries. The broadcast dates in Korea have yet to be announced.
source: enewsworld
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
kiminikaeru 2nd-Feb-2013 09:46 pm (UTC)
i don't watch this show but they're both hot so... yay
rabu_parade 2nd-Feb-2013 09:46 pm (UTC)
OMG GUI GUI
BROWN SUGAR MACCHIATO ANYONE
snowkis_s 2nd-Feb-2013 09:56 pm (UTC)
YES YES AND YES
cestparti 2nd-Feb-2013 09:46 pm (UTC)
finally confirmed! yay!
now i need to know when it will start airing.
lysblack 2nd-Feb-2013 09:51 pm (UTC)
TEEEHEEEEE!
asnindie 2nd-Feb-2013 09:55 pm (UTC)
I bet your doing cartwheels right now.
asnindie 2nd-Feb-2013 09:51 pm (UTC)
She's hot, she looks familiar but i can't place her exactly.

SO she's gone have to fly out to Korea all the time? Ehh they had problems scheduling idols before in Seoul, this doesn't look good.

Also fan of Leeteuk, oops gurl you better run.
daisyazul 2nd-Feb-2013 09:52 pm (UTC)
lol JYPE always denying shit then say 'oh we lied, its true'
lysblack 2nd-Feb-2013 10:07 pm (UTC)
they denied him being in the normal WGM by being lee joon's replacement.
spread 2nd-Feb-2013 09:57 pm (UTC)
I might actually watch this, maybe.
Anna Banana 2nd-Feb-2013 10:00 pm (UTC)
Bless the broken hearts of guilun and guiwang shippers.

I am all over this news. YAAAAAAAY!!!!

Edited at 2013-02-02 10:00 pm (UTC)
aworldoflies 4th-Feb-2013 05:57 am (UTC)
-sees my guiwang heart breaking- XDDD
markthatcoin 2nd-Feb-2013 10:07 pm (UTC)
am i the only one who is no longer interested in WGM? i want to desire to watch (for Taec) but idk i don't get the appeal anymore O.O
asnindie 2nd-Feb-2013 10:10 pm (UTC)
I find it too fake with the "omg our pinkie finger touched, otoke what are we gonna do" stuff. But it's good when the two people are opposites, I don't like it when they're both overly whiter than white, cheesy because it's just too much.

Edited at 2013-02-02 10:11 pm (UTC)
toshi830 2nd-Feb-2013 10:08 pm (UTC)
GuiYeon? TaecGui?

This is going to be hard
royu_kiyo 2nd-Feb-2013 11:38 pm (UTC)
GuiTaec, Okgui.
asnindie 2nd-Feb-2013 10:14 pm (UTC)
Isn't she quite short? Haha Taec is a giant, this is gonna be cute.
purekpopology 2nd-Feb-2013 10:48 pm (UTC)
really short girls with really tall guys is always cute! I'm only 5'3" so I'm secretly praying my future boyfriend/husband will be really tall haha.
simplyobessed 2nd-Feb-2013 10:32 pm (UTC)
Actually looking forward to this! :D
reii_chan 2nd-Feb-2013 10:40 pm (UTC)
OMG I'M SO EXCITED
zombiechick815 2nd-Feb-2013 10:49 pm (UTC)
I'm excited to see Taec in this! With him confirmed for World WGM I wonder who will be Joon's replacement? Also, does anyone know if they will converse in English? That would be pretty cool.

And I always have like a .0001% hope when there's something like "broadcast in 41 countries" that America will be one of them haha
toshi830 2nd-Feb-2013 10:51 pm (UTC)
Apparently the requirement for the show was that you needed to know English, and both of them only share Japanese and English as common languages... so pretty sure they'll both mostly speak English.
evivante 2nd-Feb-2013 10:49 pm (UTC)
Yes, officially back to watching this show!
aya_sama3000 2nd-Feb-2013 10:58 pm (UTC)
I demand Oktroll to be on his best trolling behavior and i will accept nothing less.

Finally JYPE is getting their shit together...JYPE kids are getting actually work now ;~;
islandgurl84 2nd-Feb-2013 11:00 pm (UTC)
finally a wgm couple who will be speaking mostly in english. watching this . taec and gui gui would make a hot multicultural couple!
katherine 2nd-Feb-2013 11:58 pm (UTC)
still mildly devastated my dream of being his wgm wife has been shattered but hey
this looks like it could be quite good!
0ddie13 3rd-Feb-2013 12:23 am (UTC)
Totally in this for Taec! I don't know the girl but she is cute =) can't wait.
noneko 3rd-Feb-2013 12:34 am (UTC)
So does she speak Korean/he speak Chinese? Or do they both speak English? Otherwise how are they going to communicate?
purekpopology 3rd-Feb-2013 12:36 am (UTC)
both speak english, and some japanese
scarletapples 3rd-Feb-2013 01:26 am (UTC)
Never watched or even had any desire to watch WGM before, but hey, if there's English being spoken I might check it out (+ for Taec ^^)
chanqsun 3rd-Feb-2013 03:46 am (UTC)
same, and taec is sex...y.
caskers 3rd-Feb-2013 02:34 am (UTC)
reminds me of the aaron/guigui otp days. idk how to feel about this but i never cared much for gui gui

Edited at 2013-02-03 02:34 am (UTC)
chanqsun 3rd-Feb-2013 03:46 am (UTC)
so are they gonna be communicating in korean, mandrian, japanese, english or what?!
missnothings 3rd-Feb-2013 04:42 am (UTC)
English most likely.
ohayitsyou 3rd-Feb-2013 05:17 am (UTC)
i am so unbelievably excited, absolutely love gui gui. *u*
okadarei 3rd-Feb-2013 01:47 pm (UTC)
Hey Girl, the group name was Hey Girl.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Apr 17th 2014, 6:31 pm GMT.