12:49 am - 02/10/2013

Aziatix Signs a $10 Million Contract with Cash Money Records

PS13020900038_59_20130209204204

Article: Aziatix officially signs into American market with $10 million USD contract

Source: E-Daily via Naver

1. [+300, -44] SM, are you reading this article? Until when are you going to insist on putting out idols without any talent? Your company chooses nothing but kids with pretty faces and hot bodies... Honestly, I'm sick of it. SNSD? I don't even know if they're singers or not because all they do is dance on stage and lip sync with barely any clothing..

2. [+209, -10] Aziatix, do well!

3. [+208, -12] People that support idols are seriously stupid ㅋㅋㅋ Aziatix has amazing songs with skills that can put any idol in the grave so it's pathetic to me how people try to put them down ㅋㅋ They sit there memorizing all the names of Korean idol members but ignore the truly talented Korean groups that are promoting overseas like this ㅋㅋㅋ

4. [+183, -8] The Jung Jae Yoon CEO is a Solid member ㅜㅜ

5. [+167, -8] Why do you think this group is advancing into America... Because the Asian market is way too small for the amount of skills and talent they have. They have what it takes to make it big in America because they're on another level from the stupid idol kids who try to make money off of their visuals alone. This is a group leaving to create more music with their talent alone, you hear that, Soo Man?

6. [+141, -9] As a 40 year old man, this is my first time hearing about this group, but seeing as how there is so much praise about their talent, I really see no reason why they should receive any hateful comments. I will be checking out their songs to hear why they have such great reviews.

7. [+115, -5] Seriously, don't mention Big Bang or TVXQ in articles like this. Aziatix is on another level. It's a disappointment that Aziatix isn't more well known in Korea considering their skills.

8. [+99, -2] Our country's music industry is pathetic for letting go of a daebak rookie group like this and our country's music market is pathetic for being limited to idols only

9. [+79, -5] We can't let any more talents like this slip us by. Think of all of the indie bands that we let disband... We need to spotlight more talents and stop producing dancers that can only shine under stage lights.

10. [+65, -8] Have you haters ever even listened to Eddie's solo album? Just go and listen to your damn SNSD ㅋㅋㅋㅋ
source: netizenbuzz
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
stephantasm 10th-Feb-2013 06:48 am (UTC)
lmao...
allegsiseu 10th-Feb-2013 06:49 am (UTC)
most of the netizens comments were bashing idols instead of congratulating the group for the contract...
waterpulse 10th-Feb-2013 07:01 am (UTC)
From the articles at the source, netizens really don't like idols, always putting them down in face of actors/actresses and musicians they deem worthy. :/
jeit91 10th-Feb-2013 06:57 am (UTC)
ah shit this is awesome!
lonelymoon 10th-Feb-2013 06:58 am (UTC)
If this is true, so happy for them. Aziatix is so talented.
purekpopology 10th-Feb-2013 06:11 pm (UTC)
here to say I love your userpic haha. it's so true. I come home from work ~6 or 6:30pm and then the whoooole night until I sleep is usually spent catching up on kpop, kdramas, making omona posts, etc. unless I'm going out. Then, if you want to buy anything...
22by7 10th-Feb-2013 07:01 am (UTC)
i'm scared to ask... who are these guys and what have they done?
prettyminstrel 10th-Feb-2013 07:03 am (UTC)
i don't remember how but i do have Eddie's first solo album on my hard drive before all the aziatix stuff began. it's very wheesung-ish, not that i expected much considering it was produced by YG
erbalurbal 10th-Feb-2013 07:04 am (UTC)
Kpop is darksided and full of gargoyles commanded by lee soo man.
love_keiko 10th-Feb-2013 07:11 am (UTC)
posted?

but this one has netizen comments so i guess not really. bitter as hell netizen comments. spending more time bashing idols than congratulating aziatix! ha!

altho it DOES raise the point that korea REALLY needs to focus on giving the spotlight to non idol groups. like REALLY. like, u NEED to be an idol to succeed so u see companies throwing solo artists in to idol groups to get a few bucks and it really sucks for the less talented or other wise talented members being outshone by the company jewel.

it's one of numerous reason why i'll never ever let go of jpop. avoiding idols is easy. there r a large variety of producers, solo artists, and bands keeping the industry going. i'm DYING for kpop to make that change. they need their own version of hikaru utada to help push more diversity in to the mainstream.
purekpopology 10th-Feb-2013 07:16 am (UTC)
Yeah, I submitted right after the first one was approved. I guess they approved mine for the netizen's comments, but they aren't all the interesting XD. I was posting for the news.

I want more variety in kpop too T_T.
the_erotomanic 10th-Feb-2013 07:17 am (UTC)
i thought aziatix was a korean-american group.
obviousgirl 10th-Feb-2013 07:32 am (UTC)
That's what I thought too.
runandtelldat 10th-Feb-2013 07:21 am (UTC)
~Cash Money Records taking over for the 99 and the 2000.~
tiggie0307 11th-Feb-2013 01:23 am (UTC)
LOL /dying now the song is stuck in my head!
reelrecnizereel 10th-Feb-2013 07:23 am (UTC)
Clearly explains GD's instagram/tweet of anger.
#7 gives me life

Edited at 2013-02-10 07:25 am (UTC)
22by7 10th-Feb-2013 07:40 am (UTC)
gd's instagram/tweet of anger? HAHAHA i wanna see!
aifurikuri 10th-Feb-2013 07:35 am (UTC)
But they aren't idols and are mostly based in the US so I don't see why netizens are even comparing... Anyway, if true, CONGRATS and wish em much luck!!!!
obviousgirl 10th-Feb-2013 07:42 am (UTC)
I saw this when it came up on my fb at 6am; but was too tired to fully comprehend and get excited. lol
oldwillow_brook 10th-Feb-2013 07:43 am (UTC)
I wonder if this means that Jae Chong will be doing less for them now?

Also, AZIATIX PLEASE DON'T HIKE UP YOUR CONCERT PRICES. I've seen them twice for $20 each and I literally loved every single moment of it but if signing onto a label like this I hope this doesn't mean a major change in concert venue and a major change in prices D:
obviousgirl 10th-Feb-2013 07:48 am (UTC)
He went to la with them so sure he'll still work with them, plus the record deal could mean more exposure for him.
bolingi_aii 10th-Feb-2013 07:53 am (UTC)
Congrats Aziatix. Get that money.
bolingi_aii 10th-Feb-2013 07:59 am (UTC)
Now that Ezra Miller's hair is longer, he and Eddie should do a joint shampoo commercial ;o;
22by7 10th-Feb-2013 08:00 am (UTC)
who is the long-haired guy someone spam me everything about him he is SUPER DREAMY.
purekpopology 10th-Feb-2013 08:25 am (UTC)
EDDIE SHIN IS SO PRETTY. Prettier than most girls tbh haha. That's his name FYI. His voice is also godly.

Aziatix Songs: Slippin Away and Be With You

http://en.wikipedia.org/wiki/Aziatix#Eddie_Shin

21712_original
551155_322213431206228_741058402_n
01300001227236130717314889843_950
aziatix-eddie-shin02
tumblr_mh285yw5lv1r9clzto1_500

hellicoptajuuce 10th-Feb-2013 08:07 am (UTC)
YAAAAAY i hope they dont get shafted though
hellicoptajuuce 10th-Feb-2013 08:09 am (UTC)
sorta confused though, Cash Money is like really hiphop based :/ i'm just imagining them doing a collab with Nicki Minaj and shit
bolingi_aii 10th-Feb-2013 08:17 am (UTC)
Jay has a sexy ass voice T.T
falling_empress 10th-Feb-2013 08:35 am (UTC)
but aziatix has talent...
toshi830 10th-Feb-2013 09:29 am (UTC)
lol netizens talking shit about idol groups like they gaf about aziatix before

waiting for aziatix's first track with weezy with his young moolah baby line
ashiva 10th-Feb-2013 11:34 am (UTC)
Congrats! Never got into them though 'cause the rapper guy isn't very good rapper. Eddie and Nicky are great singers though.
iglossmyeyes 10th-Feb-2013 12:33 pm (UTC)
they're pretty basic tbh. should've been epik high.

Seriously, don't mention Big Bang or TVXQ in articles like this. Aziatix is on another level. no, they aren't.
racquelle2005 10th-Feb-2013 04:28 pm (UTC)
ikr
ullielvidina 10th-Feb-2013 01:02 pm (UTC)
The SNSD bashing really saddens me...
Ah well, congrats to Aziatix. Hope everything goes well for them.
lobotronic 10th-Feb-2013 01:29 pm (UTC)
so legit, omg. I CANNOT WAIT!
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Aug 22nd 2014, 7:37 pm GMT.