11:43 pm - 02/13/2013

D-Unit pre-releases “Stay Alive (ft. Vasco)" ahead of upcoming album produced by Zico &... it rocks

survive

D-Unit has just pre-released a track off their upcoming full length album!

The song is called “Stay Alive” and features Vasco. As mentioned, the track is a pre-release off their upcoming album, which is presumed to be titled Talk To My Face, Thank You. The album is scheduled to be out in March and has been produced under the guidance of Block B‘s Zico.

With the pre-release out, the group will slowly start unveiling teasers for their album starting on March 1st.

Take a listen to “Stay Alive” below!

src: akp, kpoplovetown3 @ youtube, d-units @ tumblr

Wow what a sophisticated track from the princesses of k-hip-electropop!! Can omona "get its swag on" and give us a D-Unit tag tho
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
flumes 14th-Feb-2013 05:49 am (UTC)
y isnt this exid
flumes 14th-Feb-2013 05:49 am (UTC)
i like it but it's distracting me
devilsatin 14th-Feb-2013 05:51 am (UTC)
Cool post pivotandsway! I look forward to seeing more of your work in the future
pivotandsway 14th-Feb-2013 05:52 am (UTC)
thx devilsatin I anticipate your anticipation!
purekpopology 14th-Feb-2013 05:54 am (UTC)
Loving this! D-Unit bbs did not disappoint. Looks like Zico knows what he's doing <3!
earthequality 14th-Feb-2013 05:58 am (UTC)
color me surprised.

edit because I got to the get your swag on part and, lol no

Edited at 2013-02-14 05:58 am (UTC)
turdferguson 14th-Feb-2013 06:10 am (UTC)
i'm definitely getting my swag on.

there's a lot of english in this song! and for once it seems to make sense (grammatically correct even)
pivotandsway 14th-Feb-2013 06:14 am (UTC)
ikr! i need the credits to come out to see who all worked on it. I know one of them (UJin) is at least semi-fluent in English so that probably helps but obviously it doesn't in certain other group w/ English speaking members lol... ty for the tag btw <3
gunsandsmoke 14th-Feb-2013 06:18 am (UTC)
wow this is really great tho no joke. like the first grrl hip hap i can jam to without half-hating myself in a long time

gr8 post ♥ and suddenly i want 2 buy a tight beige turtleneck for some reason ?????
pivotandsway 14th-Feb-2013 06:21 am (UTC)
wow pls I will contribute to your paypal to make this a reality. & u didn't jam 2 this w/o regrets??
hilary_faye 14th-Feb-2013 07:04 am (UTC)
DOPE. I love it. I hope Zico features on one of the tracks I'd die.
izabera 14th-Feb-2013 07:17 am (UTC)
I like it
and yay Zico gets to put food on the table (assuming D-Business don't have the same dodgy business ethics as Stardom)
iksagor 14th-Feb-2013 07:24 am (UTC)
Nice! I like it.
hellodee16 14th-Feb-2013 07:33 am (UTC)
D-Unit has not disappointed me yet. <3
misoras 14th-Feb-2013 07:51 am (UTC)
I'll wait for the album.
pivotandsway 14th-Feb-2013 07:53 am (UTC)
k but are you ready for our debut
kiminikaeru 14th-Feb-2013 08:53 am (UTC)
wow this song is terrible but what else would you expect from a ~producer~ like zicew

sighs they had so much potential
phililen3 14th-Feb-2013 09:26 am (UTC)
So it is another G-dragon waiting to happen again... He is too young to be so active and for people to to expecting so much from him. he guy needs a break.... The guy needs a nice looong holiday to some place far away from all of this...
bolingi_aii 15th-Feb-2013 01:40 am (UTC)
I think he's a little better than GD given the quality of his mixtapes. Honestly the whole company mess up could be a blessing in disguise, Zico seems to be doing a good job of balancing his idol side with his production/solo work. I can really only see him improving, despite his hot air I really think he has a lot of depth so he needs to keep his focus and not get swept away by the glitz like GD does.
tokadah 14th-Feb-2013 10:02 am (UTC)
I can't. too much swag for my taste. I'm too old to deal with that. lol and the autotune is annoying.
cienaeche 14th-Feb-2013 11:24 am (UTC)
Aw, the video's gone already :(
pivotandsway 14th-Feb-2013 11:32 am (UTC)
oh no! listen to it here!
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Nov 18th 2017, 8:22 am GMT.