7:23 pm - 02/23/2013

Deposit your jelly ITP: Sunye's Honeymoon pictures revealed

Sunye and James' honeymoon photos for Elle Magazine Korea's Bride Book


Which picture is your favorite omona?

Source: July Hero @ Madley Haus -via JCSmark @Soompi

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
lysblack 24th-Feb-2013 03:38 am (UTC)
she is so beautiful and he is so handsome, they look so gorgeous and hot together and so utterly in love.

and OP all my fav pics are the ones they are looking at each other, it is super cheesy, but i can see how much they love each other in those.
xblackchristmas 24th-Feb-2013 03:44 am (UTC)
soooooooooo cute.
wondermusume 24th-Feb-2013 04:03 am (UTC)
that gif basically sums up all the feels that I feel about them. their such a beautiful/ hot couple!! ♥___________♥ I love all the pictures. I'm so happy for her.
gabucha26 24th-Feb-2013 04:03 am (UTC)
These two are giving me so many feels ;____;
nortonamo 24th-Feb-2013 04:11 am (UTC)
favorites are the two with them in the water.
They are so gorgeous
I still can't stop fangirling over Sunye getting hitched.
flumes 24th-Feb-2013 04:12 am (UTC)
this is soooo lovely. they're a wonderful looking couple. i'm glad it looks like they're enjoying themselves. and this is my fav.

Edited at 2013-02-24 04:14 am (UTC)
sandritablue 24th-Feb-2013 04:29 am (UTC)
All the feels!! You really can tell they love each other, there's so much love in those photos T_______________T
turdferguson 24th-Feb-2013 04:36 am (UTC)
damn she is so hot ugh i cant
hpn88 24th-Feb-2013 04:40 am (UTC)
scubajr 24th-Feb-2013 04:41 am (UTC)
asdkfjklsjdfljlsdf they are such a beautiful couple and those pictures are gorgeous.
zhuer 24th-Feb-2013 04:44 am (UTC)
oh my gosh, she's glowing with happiness! She's more beautiful than ever, and the couple looks absolutely blissful
hipployta 24th-Feb-2013 04:47 am (UTC)
These pictures are so adorable...and they look GOOD
yasmine2009 24th-Feb-2013 04:48 am (UTC)
;A; They are both so perfect! I'm so happy for her.

My feelings! ;.; Too many feelings.
anconeous 24th-Feb-2013 04:56 am (UTC)
So beautiful!

So jelly of her.
swhyeon1991 24th-Feb-2013 04:58 am (UTC)
Omg the last pic ♥ ♥
in_noctem 24th-Feb-2013 04:59 am (UTC)
In the first photo after the cut James kinda sorta reminds me of Verbal Jint so now I really want VJ to get this haircut.

They're such a good looking couple, and they look so happy. I'm jealous lol.
jasmineakaiumi 24th-Feb-2013 05:04 am (UTC)
I'm not even a WG fan and I want to cry gushy tears at how pretty everything is and how happy they look together
twinkystar16 24th-Feb-2013 05:04 am (UTC)
beautiful couple, it's obvious that they're really happy and so in love with each other
imyoona 24th-Feb-2013 05:09 am (UTC)
James is so handome. They really are a beautiful couple.
thebluemonk 24th-Feb-2013 05:56 am (UTC)
chibiyunie 24th-Feb-2013 07:05 am (UTC)
OP, your Gif describes my thoughts perfectly. They are so precious <3
fourever_young 24th-Feb-2013 07:24 am (UTC)
These are gorgeous *__*
Love is in the air
namelesshachi 24th-Feb-2013 08:04 am (UTC)
agh they are both handsome and they look so in love :V *wants*
Dyna Yaacob 24th-Feb-2013 08:12 am (UTC)
So lovely!
I'm so happy to see them blissfully married... /jelly
akaich0u 24th-Feb-2013 08:16 am (UTC)
Beautiful, just beautiful. Every single one.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Nov 25th 2015, 4:13 am GMT.