11:28 am - 02/26/2013

LADIES CODE SOLO TEASER




PolarisMusicOfficial 1, 2
imyoona 26th-Feb-2013 04:20 pm (UTC)
I'm annoyed by Risae making those faces, especially in the second teaser.
yesungholic 26th-Feb-2013 04:20 pm (UTC)
the first teaser: smiling like that while holding a gun freaks me out!
idk...lets see what's going to come from this
22by7 26th-Feb-2013 04:29 pm (UTC)
these are bizarre and borderline fetishy
DO WANT TO SEE THE WHOLE MV
babunattack 26th-Feb-2013 04:38 pm (UTC)
Hello, So Jung.
volume1995 26th-Feb-2013 06:08 pm (UTC)
Definitely interested.
thomaswilmoore 26th-Feb-2013 06:19 pm (UTC)
Looks nice. They got me wanting more.
flumes 26th-Feb-2013 06:39 pm (UTC)
these look kind of dumb but it makes me interested in them a lil
gunsandsmoke 26th-Feb-2013 07:01 pm (UTC)
haha


what is this
krobwell 26th-Feb-2013 07:42 pm (UTC)
i have never heard of this group happening

BUT I WANT IT
love_keiko 26th-Feb-2013 07:51 pm (UTC)
the second girl is BEAUTIFUL.

the first one is already annoying the shit out of me. is she supposed to be the "cute" member? "visuals"? "4D?"
baeby_bloo_skys 27th-Feb-2013 02:10 am (UTC)
...so they took lisae from mbc's star audition and lee sojung from mnet's voice korea? that's interesting
but i'm glad sojung's debuting, i liked her in voice korea (not as much as son seungyeon tho)
dapo322 27th-Feb-2013 04:59 am (UTC)
lol@ the facial expressions. At the end of the 1st teaser she looks a bit like Sohee.
aaalove 27th-Feb-2013 01:41 pm (UTC)
Umm...first girl! you should pay attention when shooting a gun. These teasers tell me nothing.
This page was loaded Jul 22nd 2014, 5:30 pm GMT.