9:57 pm - 03/16/2013

GIRLS' GENERATHION BEST SELECTHION NON STOP MIX DIGEST MOVIE


Girls’ Generation’s official remix CD, “BEST SELECTION NON STOP MIX”, will be released on March 20th. The album will cost 2,940 yen (US$31.35) and can be pre-ordered from sites such as YesAsia and CDJapan.

SMTOWN, soshified

either sm is drunk or they've been letting yuri edit the videos reuploaded with the edited one!
pumpkinskin 17th-Mar-2013 05:05 am (UTC)
It was probably Sooyoung on Windows Movie Maker.

But srsly, that was awful.
mentality34 17th-Mar-2013 07:58 am (UTC)
sooyoung did a better job than this on her video for the fans though
4minutesluts 17th-Mar-2013 05:29 am (UTC)
despite being poorly edited and the most shameless kind of cash grab, this actually sounds decent
donutism 17th-Mar-2013 05:32 am (UTC)
Are they milking their fans as much as possible now?
allegsiseu 17th-Mar-2013 05:40 am (UTC)
even though i'm kind of upset that i have to pay $30 for songs i already have i will be getting 2

not surprised there is a fanwar in the comments at youtube... i'm not even sure against who, but i'm assuming e.l.f's...idek, this is why i fangirl alone
aiedailglow 17th-Mar-2013 07:54 am (UTC)
how the hell could there be a fanwar even, it's like.. only soshi in there

idg youtube commenters, smh
allegsiseu 17th-Mar-2013 08:30 am (UTC)
thankfully it died down. now most people are concerned about 'generathion' and 'selecthion'
kotetsu 17th-Mar-2013 05:49 am (UTC)
the editing to this video is everything i was taught not to do in my design classes lol
achan123 17th-Mar-2013 05:51 am (UTC)
+1000000000000
reminisce__ 17th-Mar-2013 11:25 pm (UTC)
Do you mind explaining further? I'm new to video editing but my production teacher totally failed me lol, and this reminds me of a lot of super amateur stuff I've seen around my uni...
achan123 17th-Mar-2013 05:50 am (UTC)
all those fonts :(
curryza 17th-Mar-2013 06:02 am (UTC)
oh god, awful video editing, and "Girls' Generathion"??
lovelyxbeauty 17th-Mar-2013 06:06 am (UTC)
Some of those fonts are not a good look
achan123 17th-Mar-2013 07:17 am (UTC)
:S u mean almost all...
melizah 17th-Mar-2013 06:10 am (UTC)
Did they force Taku to do the editing/mixing of the video too or something?

"Girls' Generathion", SM you should've double checked this.
unicornios 17th-Mar-2013 06:20 am (UTC)
omg where does it say girls' generathion? why can't I see it? u.u
silly_edward 17th-Mar-2013 06:43 am (UTC)
at about the :56 second mark
unicornios 17th-Mar-2013 07:01 am (UTC)
lol I see now. Thanks :)
tees2mai 17th-Mar-2013 06:44 am (UTC)
you can see the spelling error around 0.56
unicornios 17th-Mar-2013 07:00 am (UTC)
lol how did I miss such huge ass letters lol
that was hilarious, thanks xD
baeksica 17th-Mar-2013 06:31 am (UTC)
They could edit dragons and pigeons and lightning and angel wings and airplanes into their artists' MVs but they can't even spell things right and do this properly.

Must've been a drunk dare.
eishastan 17th-Mar-2013 06:47 am (UTC)
Unnecessary album, but i will probably end up buying it the next time i order something important.
The cover is nice tho.
achan123 17th-Mar-2013 07:21 am (UTC)
0:30 B,Bring the boys out
0:51 Tell me whatchu
0:56 Girls Generathion
0:57 Non stop Selecthion

da faak SM? O.o
pinkosa 17th-Mar-2013 05:49 pm (UTC)
I think B,Bring the boys out it's how the actual lyrics are... D:
achan123 17th-Mar-2013 08:14 pm (UTC)
i know. but it looks so awkward in text. :P
aiedailglow 17th-Mar-2013 07:57 am (UTC)
my 12 year old self had better understanding in typography than the person behind this
warriorholmes 17th-Mar-2013 09:42 am (UTC)
SELECTHION!?

Playa pleathe
yolleh 18th-Mar-2013 01:18 pm (UTC)
omg lol

laugh gif photo: chuck laugh 0877607571.gif
rylee900 17th-Mar-2013 10:43 am (UTC)
This is something.
the_erotomanic 17th-Mar-2013 01:08 pm (UTC)
aww, the video is now private. :o(

Edited at 2013-03-17 01:09 pm (UTC)
b1gay4 17th-Mar-2013 02:49 pm (UTC)
https://www.youtube.com/watch?v=YhEqgiimjI8
ur welc
nd no i didnt make this ignore the title
the_erotomanic 17th-Mar-2013 02:54 pm (UTC)
thank u.

ur a sweetie. ^_^
nana_the_dwarf 17th-Mar-2013 02:02 pm (UTC)
Lololol. The vid is now private.
b1gay4 17th-Mar-2013 02:49 pm (UTC)
https://www.youtube.com/watch?v=YhEqgiimjI8
ur welc
nd no i didnt make this ignore the title
b1gay4 17th-Mar-2013 02:45 pm (UTC)
lmfao i feel like sunny edited this tbh but all the lisp placements or w/e remind me of sehone
also i am not going to pay 30$30000w or any money for that matter wHeN I ALreaDY hAve all the CDs
who the fok does sm think they are maybe its a sign theyre going broke already bc they seem 2 b needing some desperate measures to pay off their own foking channel...
no but 4real u guys the editing rocks they're giving bill gates nd microsoft a run for their money
mjspice 17th-Mar-2013 03:17 pm (UTC)
lol Are those gifs real?? XDD
rylee900 17th-Mar-2013 03:39 pm (UTC)
Lol yes
mjspice 17th-Mar-2013 04:12 pm (UTC)
LOL Oh my God. XD
yellowesque 17th-Mar-2013 03:40 pm (UTC)
the few seconds of paparazzi/bad girl mashup sounded kind of cool.
sayufied 17th-Mar-2013 05:27 pm (UTC)
YES!! Loved it
lightframes 17th-Mar-2013 05:44 pm (UTC)
Yeah I'm here for anything involving Bad Girl
sayufied 17th-Mar-2013 05:26 pm (UTC)
The Bad Girl/ Paparazzi sounded good!!

OT But does anyone know what this is?

cagallisakura 17th-Mar-2013 06:12 pm (UTC)
It's the Jounetsu Tairiku preview, I'm guessing it's some show? It airs next Sunday.
sayufied 18th-Mar-2013 02:07 am (UTC)
Ooooh cool!!
Thank you, oh great OP that knows all!!
holmesfreak1412 17th-Mar-2013 06:29 pm (UTC)
That was idiotic of SM (*suddenly expects the SM troll to pop up. He hasn't yet, hasn't he?)
thebluemonk 17th-Mar-2013 07:20 pm (UTC)
i dont get why people are upset

if you don't want it, don't bu--- *is stuffed into a cannon and shot into outerspace*
jaesoe 17th-Mar-2013 09:31 pm (UTC)
And I have to buy this for my adorable, loving, gold digging niece
This page was loaded Aug 28th 2014, 3:07 am GMT.