12:32 pm - 08/08/2013

130808 M! Countdown

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
beautiful_alone 8th-Aug-2013 08:52 pm (UTC)
Loved Kang Seung Yoon, way better than his Inkigayo stage...

There's a couple of things that bug me about that performance tho - it's obvious that he sings on a base I just wish someone would teach those guys in his "live" band a) how to mime properly b) to PLUG those guitars, we all know you're miming but at least try to make an effort to save appearances FFS

Edited at 2013-08-08 08:54 pm (UTC)
chaincombo 8th-Aug-2013 08:52 pm (UTC)
Excuse me is there a band called dickpunks! Is that a typo?



Stop this madness please

Edited at 2013-08-08 08:53 pm (UTC)
smilla_sini 8th-Aug-2013 08:59 pm (UTC)
But they are actually quite good, try listening to their song 'Star')
tokadah 8th-Aug-2013 08:54 pm (UTC)
Yes! Happy to see bap on for next week.
cordyceps 8th-Aug-2013 08:58 pm (UTC)
The DYLM performance made me like the song/dance way more. 2NE1 always kill it live. Wasn't feeling Minzy's hair, but Bom sounded great and her and Dara were doing the moves and workin it!
hellodee16 8th-Aug-2013 09:26 pm (UTC)
I thought minzy looked cute, it was bom's hair that bothered me lol
I prefer a more mature look for bom at least for these performances.
didn't care for those outfits either.

but I love how you can tell how much fun they're having (just like for FIL)
they definitely love being on stage.
hitthoselightz 8th-Aug-2013 09:07 pm (UTC)
wassup's outfits were cute (they actually look like a band praise lord), i hope they keep climbing up the charts. idk what it is about them but i just fell in love, i had the same feeling when i first saw snsd which is my ultimate fave kpop band so i have high hopes for these girls

rppp is my jam but its a shame they muted their mics :/ i wonder if they will win next week since 2ne1 is back

also lol @ shixx being higher than exo
fashionbabylon 8th-Aug-2013 09:27 pm (UTC)
I thought they did much much better this time! They learned from their mistakes.
confuqued 8th-Aug-2013 09:22 pm (UTC)
Yess 2NE1 slayed I haven't felt this way about them in a long time. This is seriously their best choreography. I'm really digging the song now too. Minji's hair was so cute.

What the heck is up with EXO's outfits and why are they lipsyncing again??
gdgdbb 8th-Aug-2013 09:51 pm (UTC)
Exo's performance was prerecorded last week so that may be why.
hellodee16 8th-Aug-2013 09:37 pm (UTC)
poor KSY
I think he's doing a great job performing the song but ughh next single please.

I love luna's outfit. hawt.

I don't miss seeing yookyung in apink. it seems like they were meant to be as 6. I always found her awk anyway tbh. /kanyeshrug
also can their coordi try not to dress them up too much like 10yr olds? chorong is already 22 ffs. I get that their concept is cute/innocent or whatever but still...

Edited at 2013-08-08 09:50 pm (UTC)
digitalqueen 8th-Aug-2013 10:56 pm (UTC)
Was she close to the other members? I really want to know how they feel about losing a member.
gray_fairy 8th-Aug-2013 09:38 pm (UTC)
Loved EXO's 90s-ish outfits here.
I'm getting fond of A Pink's song tbh.
cottonowl 8th-Aug-2013 09:45 pm (UTC)
Glad to love 2ne1 this time around!

Also I clicked on their perf by mistake but HOLY HELL VIXX IS FANTASTIC WHY WASN'T AWARE OF THAT UNTIL NOW THEY EVEN HAVE TWO MEMBERS MY AGE I MEAN IS THIS FLIPPING REALITY???
smilla_sini 8th-Aug-2013 09:53 pm (UTC)
hahaha, on VIXX - mte
chukachukachoo 8th-Aug-2013 09:53 pm (UTC)
loved 2ne1's performance! I think this choreography is the best they've ever had and they all sound good. I liked CL's dress the most and Minji's hair was so cute today.

AOA would be so much better without the rapper that sounds like Hyuna (but somehow more annoying) because the singer is really good.

I LOVED the female solo artists. Lim Jeong Hee and Yoo Seong Eun were both great.

Exo...I like Growl a lot and D.O. is my new boo. I just wish they would perform live more. How can you improve your live singing if you don't do it regularly.

Apink's song sounds like SES's Just in Love...SES did it better though.

Edited at 2013-08-08 09:58 pm (UTC)
dapo322 8th-Aug-2013 10:09 pm (UTC)
I don't get why sm has exo lipsynching so much. I'm pretty sure they did most of the wolf performances live so hopefully they'll do that with growl since I love that song and choreo. It's not like they can't do it. They did a decent job on music core.

Edited at 2013-08-08 10:10 pm (UTC)
hearttaek 8th-Aug-2013 10:09 pm (UTC)
So is it true that vixx's gr8u and exo's growl were produced/composed by the same people?
Vixxo feeeeeeels~

My vixx bbs were great. And it's so satisfying to know they'll only get better in the next weeks to come.
Leo darling, im still waiting for you to fail on that highnote at least once.
markthatcoin 8th-Aug-2013 10:18 pm (UTC)
as of this weekend i am straight addicted to the A-JAX mini, i do not understand how it happened

who is this CollaVoice???????????
porcupinegloves 8th-Aug-2013 10:20 pm (UTC)
Congrats f(x) bbs! They'll probably win everything (or almost) this week.
2ne1's stage was great but I'm not feeling those outfits. The dance looks even better on stage.
EXO needs to stop lipsyncing. But this performance was pre-recorded last week, judging by the hair colors, so hopefully they'll sing live in the other shows.
I'm falling in love with VIXX, heeelp.
jrt131n DO NOT FIGHT THE VIXX FEELS8th-Aug-2013 10:31 pm (UTC)
Ssshhhh, no no, do not fight the feels that are for Vixx. Let them embrace you with their man boobs and shinny personalities.



hipployta I remain amazed at Vic's ability to dance in those tiny dresses...8th-Aug-2013 10:43 pm (UTC)
I mean those SM stylists keep making those outfits smaller and tighter...she is supposed to dance you know

Is it just me or does Mnet really love the hell out of Kris?

This is an ongoing trend LOL

I do not like those outfits or Bom and Dara's hair...but I still like Do You Love Me

Edited at 2013-08-08 10:50 pm (UTC)
digitalqueen 8th-Aug-2013 10:46 pm (UTC)
Wassup's performance improved here. I kinda like the purple hair's part.

I like 2ne1 song a bit more here, but it's still pretty meh. Dara truly cant sing though. I love Bommie so much, she's ridiculously cute here.

Dying at the animation behind Crayon Pop.

Luna is looking so damn fine.

Not feeling Vixx new song either.

Where's Bestie? :C
demeulemeester 9th-Aug-2013 12:42 am (UTC)
idk i think dara can sing but she needs a good vocal coach and good warm ups. i think she sounds great here tbh
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=d-RWhEchXQc&t=277
paige_nevaeh 8th-Aug-2013 11:26 pm (UTC)
Kris be making my ovaries pop. Shame about the lipsyncing.
Congrats to f(x) though!! They deserve a win.
uguukawaii 8th-Aug-2013 11:44 pm (UTC)
Is it just my ipad these posts don't work on anymore or is it anyone else's??
Anyway lol 2ne1 need a new coordi my bae jimin looked cute and crayon pop were the stars of the show as usual
Wassup are rly cute I know it's like vaguely problematic ect but like I like the song and the girls have it imo
demeulemeester 9th-Aug-2013 12:32 am (UTC)
KSY is a cutie with a great voice (altho it's way better in other songs tbh but i luv dis vibe). i still think the random english phrases in the verses sound like a green day song lol.
punkylana 9th-Aug-2013 12:52 am (UTC)
yess f(x)!!!
demeulemeester 9th-Aug-2013 01:04 am (UTC)
ew at all the terrible smoke effects
telepathic 9th-Aug-2013 01:34 am (UTC)
yesss, fx is gonna slay everyone this week

i feel like japan would eat crayon pop's song up

2ne1's second song is as boring as the first one. they need to step it up
unicornios 9th-Aug-2013 01:54 am (UTC)
Hmmm, I wasn't feeling 2NE1's performance tbh.


EXO keep slaying though <3 And I was giggling at Kai the whole time because you can see how much he's enjoying to perform this. He's like "AWWWWWW SHIT YEEEAAAAAAHHH! <3"
hershelwalker 9th-Aug-2013 02:04 am (UTC)
gr8u <3
hershelwalker 9th-Aug-2013 02:11 am (UTC)
is growl gonna make me love exo? ugh I don't money for kcon
lightframes 9th-Aug-2013 02:10 am (UTC)
f(x)!!! Good win!

And Mr.Mr <3 Love them.
dafairyness 9th-Aug-2013 02:13 am (UTC)
Hey, J-lim, it's so nice to see you out of Big Hit's basement.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Nov 23rd 2014, 2:06 am GMT.