6:49 pm - 07/15/2017

IT HAS BEGUN AND OP IS FREAKING OUT: JJProject schedule announcement




IMG_20170715_183852.jpg


Source: GOT7

I'M READY FOR THIS GIVE IT TO ME SLAY MY SUMMER JJP

goshipgurl 15th-Jul-2017 04:09 pm (UTC)
lol i thought we got rid of the jj project tag
camouflagecat 15th-Jul-2017 04:11 pm (UTC)
Good thing you didn't because I wasn't sure how to tag this otherwise lol
nekokonneko 15th-Jul-2017 04:14 pm (UTC)
i wonder if they recorded new songs or just dusted off the old stuff they were originally preparing.
cakeeatingidol 16th-Jul-2017 04:01 am (UTC)
I dont think JYP would allow what htey were recording before to be released. It would sound so dated.
camouflagecat 15th-Jul-2017 05:12 pm (UTC)
You did the right thing

scionofawhisper 15th-Jul-2017 05:20 pm (UTC)
Still can't believe this is actually happening.. o.o

I hope the photo essays are very long essays~ *^-^*
agjingi 15th-Jul-2017 05:35 pm (UTC)
op u always have the best nyoung icons 😻
camouflagecat omg ty 💙15th-Jul-2017 06:47 pm (UTC)




Edited at 2017-07-15 06:58 pm (UTC)
henolam 15th-Jul-2017 05:38 pm (UTC)
these schedules will never not be extra.

jjproject always looked embarrassing so i never checked it out but i'm curious about this. i hope it's not like the music got7 is making now
camouflagecat 15th-Jul-2017 06:18 pm (UTC)
Lol I didn't really check for the "old" JJ Project until I got into got7 and thru that truly discovered Jinyoung and JB, now I'm excited to see what they'll give us now that they've matured both music and look-wise
sanctuairee 15th-Jul-2017 05:51 pm (UTC)
i'm freaking out right there with you op!!!! i have crying about a jjp comeback for ages but i never thought that it would actually happen and be a proper album with a mv and everything!!! i would've been thankful for a digital single that they performed once ;___;

[some jjp spam bc im all in my feelings]






cakeeatingidol 15th-Jul-2017 06:24 pm (UTC)
THIS IS BEAUTIFUL AND PRECIOUS AND I CAN'T WAIT FOR THIS
audiograms 15th-Jul-2017 06:03 pm (UTC)
I wish i could get excited.
cakeeatingidol 15th-Jul-2017 06:21 pm (UTC)
OH MY GODDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IT'S HAPPENING IT'S REAL MY DREAMS ARE COMING TRUE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
camouflagecat 15th-Jul-2017 07:11 pm (UTC)
IT STILL FEELS SO SURREAL THAT WE'RE GETTING BLESSED LIKE THIS

cakeeatingidol 15th-Jul-2017 06:23 pm (UTC)

hilary_faye 15th-Jul-2017 06:41 pm (UTC)
I'm excited to see how much input they had on the album because I find that the only Got7 songs I really like are bsides that JJ wrote or composed so I'm optimistic for this musically. I kinda completely fell out of being a Got7 stan but I'll always come back for these 2.
melloniel 15th-Jul-2017 07:38 pm (UTC)
I STILL CAN'T BELIEVE IT
dynamite_state 15th-Jul-2017 07:50 pm (UTC)
Yesss my 2 faves
jaeslurpy 15th-Jul-2017 07:54 pm (UTC)

Yay I'm so ready for this. I hope they give us some bops

agjingi 15th-Jul-2017 09:37 pm (UTC)
i love how extremely playful jinyoung was during the jjp days, nowadays he's way too in his feels
here's a pic that commemorates the day i saw the jy light
camouflagecat 15th-Jul-2017 10:03 pm (UTC)
I wasn't into JJP in the beginning so I never knew of this "playful Jinyoung" until later on, it's true he's more/too considerate(?) nowadays.
but I like that about him though, so it's okay


also his eyebrows look fantastic in that pic
hpn88 15th-Jul-2017 09:39 pm (UTC)
shaking and crying. i get more jinyoung and thats all i really care about. JB you cute but you're a twat.

i hope there are self composed tracks on here. i love jinyoung produced tracks and i begrudgingly accept that JB makes good tunes.

but omg more jinyoung time. yayayayayayayay!
hpn88 15th-Jul-2017 09:41 pm (UTC)
also i wonder if this happened due to that survey JYPE did about got7 some time ago. I know that I wrote about a JJP comeback so.....
mortkero 15th-Jul-2017 10:28 pm (UTC)
I'm here for Jinyoung, but tbh I don't have high hopes for their sound because of Got7 later songs

but if i keep my expectations low I may end up pleasantly surprised
camouflagecat 15th-Jul-2017 11:20 pm (UTC)
If the boys have had any part in composing the songs themselves then I dare to hope because the songs JY&JB have done on got7's albums have usually been the better ones from the bunch.
miuratenshi 16th-Jul-2017 01:16 am (UTC)
I was a huge JJP stan during Dream High 2 and Bounce so I'm super excited. They don't have to share lines with 5 other people for a change! YES.

Edited at 2017-07-16 02:00 am (UTC)
showminomoney 16th-Jul-2017 01:42 am (UTC)
Jinyoung!!! Has he been working out lately? Cause his arms have been looking reeeaally nice. NGL I'm a little disappointed that this looks like a somber DAY6-esque teaser and not the fun beachy summer themed thing that I was secretly praying for. I just wanna see Jinyoung rocking and rolling with his guns out at the beach, okay.
This page was loaded Sep 25th 2017, 10:36 pm GMT.