1:20 pm - 06/04/2012

SHINee's Leader Onew joins Twitter?



May 30 - 31: A Lee Jinki with the username @tlqdjajrdjdy joined Twitter. The account was not confirmed, but it had an immense number of followers as soon as the news had spread. @tlqdjajrdjdy followed a few choreographers, dancers, coordinoonas, etc. It's been reported that he had uploaded an orange userpic, blocked some followers, locked his account, deleted his tweets, and unlocked his account again. Sometime later, the account was deleted.

June 3: A Lee Jinki with the username @skehehdanfdldi joined Twitter. It can be seen that the reason for the termination of his previous account was an attempt to change his password.

@shiningtweets is translating his tweets and replies to his mentions.



Yes! Dubu's back! :D Still not following Jjong though LOL


source + credits to @shiningtweets for translation
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
anconeous 4th-Jun-2012 07:17 am (UTC)
He's been tweeting Yoon Jongshin a lot. And that SM stylist that everyone tweets and follows.

Yay!



yelrihs_jefan 4th-Jun-2012 07:18 am (UTC)
And Simon D too :D
lenkaxchan 4th-Jun-2012 07:19 am (UTC)
let's give him ~week and he'll have more tweets than Jonghyun
his "ne hihihi" to Jongshin was the first thing I saw this morning... cuteness overload :D
kii_chu 4th-Jun-2012 07:22 am (UTC)
his tweets and replies are qt
welcome to twitter onew appa~~
iheartmango 4th-Jun-2012 07:28 am (UTC)
"I'm not gonna press delete account this time when I want to change my password"

Only you onew.
hisjulliet 4th-Jun-2012 07:34 am (UTC)
Photobucket
hisjulliet 4th-Jun-2012 07:35 am (UTC)
getting twitter now
exo_cath 4th-Jun-2012 07:34 am (UTC)
Surprised by how much he has been tweeting! Some people make a twitter and only make 1 or 2 tweets and then you never see them tweet again :L
I've got a feeling he'll become addicted haha
Welcome to twitter Onew ^.^
drops_of_garnet 4th-Jun-2012 07:37 am (UTC)
I guess it's time to get twitter now, haha.
lee_chikin 4th-Jun-2012 07:38 am (UTC)
IS HE REAL. OMG. THE THIRD OF JUNE WAS MY BDAY TOO.
IT IS DESTINY.


Dang... I had successfully flushed the twitter addiction out of my system many months ago. :(
goldynchickie 4th-Jun-2012 10:16 am (UTC)
HAPPY BELATED BIRTHDAY my fellow june baby!!!!



Edited at 2012-06-04 10:17 am (UTC)
___varying 4th-Jun-2012 07:47 am (UTC)
YES
hisjulliet 4th-Jun-2012 07:52 am (UTC)
omfg this is like the best day of my life but i'm sure it'll only be a matter of time before he gets sick of it cause he seems to be the type to not care about social networks and i'll cry to my dieing days but that might be a good thing cause i'm sure he'll soon annoy the fuck out of me and that won't be good because i always want to love dubu and on a side note i always wanted to follow tom hiddleston but didn't think i'll ever get a twitter but today changed my life completely see what you do to me onew rambling like a dumb ass
lee_chikin 4th-Jun-2012 07:57 am (UTC)
Idk, the fact that after that rushed first experience he came back for more with a new account gives me hope. At least he will only answer to cordi-noona/stylists and ignore fans completely, BUT HE WILL BE THERE.
deerlike 4th-Jun-2012 08:04 am (UTC)
omg :') only member of SHINee worth giving a damn about T B H.
purring_feline 4th-Jun-2012 08:10 am (UTC)
Photobucket

Now go be dorks with the Derpraptor!

Edit: I do want to know what his previous username means though!

Edited at 2012-06-04 08:12 am (UTC)
sashays27 4th-Jun-2012 08:27 am (UTC)
his previous username is actually "I'm eating/chewing lol"
rally_pchan 4th-Jun-2012 08:43 am (UTC)
I thought Key would be the next member to get a twitter but this is good too. x3
anconeous 4th-Jun-2012 10:56 am (UTC)
IKR?! Then again, I have a feeling Key's the type to just add all of his friends on BBM or something.
grapewhine 4th-Jun-2012 08:46 am (UTC)
hisjulliet 4th-Jun-2012 08:55 am (UTC)
Kame always knows what's best
hisjulliet 4th-Jun-2012 08:54 am (UTC)
"I’m not gonna press delete account this time when I want to change my password"

Well, now we know why his first account was deleted.
a_cheshire_grin 4th-Jun-2012 09:37 am (UTC)
Okaaaaa~~y, I think I need a twitter account now too! XDD


I'm not gonna press delete account this time when I want to change my password.

I can't even describe how much I love this guy. My flawless bias...! <3
goldynchickie 4th-Jun-2012 10:21 am (UTC)
Now I need for him to put up an actual userpic. But he might like the egg too much... Whatevs Onew is on twitter!!!!

toleecharm 4th-Jun-2012 10:26 am (UTC)
yay new shinee member on twitter haha wonder who could be next? :)
glittermeout 4th-Jun-2012 10:56 am (UTC)
aren't he and jjong supposedly on awkward terms though. or has that blown over already?
we'll know by the amount of twitter interactions I guess
say_o_kay 4th-Jun-2012 12:32 pm (UTC)
What's this about?
scubajr 4th-Jun-2012 11:27 am (UTC)
I have a feeling Onew is going to be a total Twitter whore.
jetaime_pyon 4th-Jun-2012 12:00 pm (UTC)
should've made his twitter id kinkyjinki imo ;(
she_devil666 4th-Jun-2012 12:15 pm (UTC)
well, if it is him then he's probably not following jjong so he won't be spammed lol
say_o_kay 4th-Jun-2012 12:31 pm (UTC)
OMG! :O /stalking
seouldew 4th-Jun-2012 04:06 pm (UTC)
OMG hi remember me ;w;/
ari_meh 4th-Jun-2012 12:32 pm (UTC)
rofl, this idiot :'D
looking forward to his tweets.
deerlike 4th-Jun-2012 12:39 pm (UTC)
Too bad Joon isn't on twitter, but omg, this kid tweeted at Narsha, why is he so adorable? ;~;
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Aug 1st 2014, 2:02 pm GMT.