10:28 am - 06/18/2012

B1A4 invites you into their bedrooms in CeCi spread



B1A4's uninhibited yet peaceful bedroom shots have become public.


B1A4 recent did a magazine shoot with CeCi entitled, "While You Were Sleeping." The motif of the shoot was "What is it like in B1A4's bedrooms before they go to sleep?"

The boys were shot in sleeveless shirts, underwear and plain white tees, giving a realistic feel with clothes they would actually wear around the hose, while doing things like eating candy, etc., showing a free-spirited atmosphere.

With listless expressions ready for sleep, the boys looked into the camera giving cute boyish images. Readers can really feel a sense of boyishness through the shots.

In particular, for the first time B1A4 is showing upper body skin, blurring the lines between boy and man while displaying excellent charms. A dichotomy emerges between the image of a mischievous child and the tight abs on display giving a manly feeling.

CeCi's photography team said, "Showing a natural appearance while in front of the camera is one of the hardest things for a model to do. B1A4 brought an 'everyday' feeling with them on the set and they easily accomplished the task. They went back and forth between 'boy' and 'man' in this shoot, and their proportions would even give professional models a run of their money."

B1A4 are currently continuing to promote their song, "Baby Goodnight," vigorously on music shows.















Source - Newsen (story) + b1a4-confessions (photos)
Translation - qummydino
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
sai12 18th-Jun-2012 02:30 am (UTC)
I'm pretty sure this is one of my favorite b1a4 photoshoots to date. Like OH.MY.GOD.
palebluedot09 18th-Jun-2012 03:07 am (UTC)
me too. me too.
i also love their vogue girl one
their second one with them
mangomuffins 18th-Jun-2012 02:30 am (UTC)
i didn't know that baro had abs! he looked kinda chubby to me.
ginevragirl 18th-Jun-2012 02:32 am (UTC)
He showed them for the first time on Sesame Player, though they were not near as good as they are here in the photo. He's obviously still been working hard on getting them more defined. Lol.
ginevragirl 18th-Jun-2012 02:32 am (UTC)
ASDKLASFJKLDFJKLSDFAKLJKLSDFJKL. You beat me to it, I submitted it also, but without the article. Lolololol.

SERIOUSLY BARO. WHAT THE HECK. YOU TOO CNU. STOP BEING SO SEXY. I CANNOT DEAL.

Jinyoung and Channie look like the angels they are. Sandeul always has the hardest time with these types of shoots, but he looks really really good too.

I love my boys are growing up, but it still was quite a shock when I saw the photos. My god.
fatjackinc 18th-Jun-2012 02:35 am (UTC)
CNUNNNNFFFFFF
lazmy 18th-Jun-2012 02:48 am (UTC)
NOT BAD AT ALL NOT BAD AT ALL OGM
underthepines 18th-Jun-2012 02:37 am (UTC)
This is freaking fantastic. Baro ♥
in_noctem 18th-Jun-2012 02:37 am (UTC)
Omg I swear they always have the best photoshoots, especially since they get to wear normal clothes (or none at all!). I can't even pick a favourite photo ;_; it's a 3-way tie between cnu/jinyoung/sandeul. And speaking of Sandeul, what IS that photo of Baro and him being all cute?! My feelings are scattered all over the place.

I cannot handle their perfection, someone hold me \(◎o◎)/
palebluedot09 18th-Jun-2012 03:09 am (UTC)
forevrseptember 18th-Jun-2012 02:47 am (UTC)
fml fml fml COME TO NOONA
we_rob_banks 18th-Jun-2012 02:49 am (UTC)
+1
lazmy 18th-Jun-2012 02:47 am (UTC)
A++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ABS
insanelolipanda 18th-Jun-2012 02:49 am (UTC)
EVERYTHING IS BEAUTIFUL AND NOTHING IS WRONG
penipenpen 18th-Jun-2012 02:55 am (UTC)
SCREAMING AT THESE PHOTOS GDI BARO I WANNA PUNCH YOUR FACE UGH AND LOOK AT HOW TEASE SHINWOO IS. )))): SANDEUL AND JINYOUNG ARE PRECIOUS AND GONGCHAN i am laughing at his hairless arpmpit idky lol

MY NOONA HEART CAN'T HANDLE THIS KIND OF KILLING, BBS.
ruddens 18th-Jun-2012 02:59 am (UTC)
THAT LAST PICTURE SANDEUL MY HEART
THIS IS A PERFECT PHOTOSHOOT
katiewenchh 18th-Jun-2012 03:04 am (UTC)
crying ugly tears rn THAT PHOTO OF JINYOUNG D:
violetrosie 18th-Jun-2012 03:06 am (UTC)
I KNOW ;ASLDFJA T_____T
palebluedot09 18th-Jun-2012 03:05 am (UTC)
They make it so hard for me dear gawd.
I don't know where to look at first.

There's Channie and his peaceful and sexy pose that makes you want to lie down right next to him. There's Jinyoung who always manages to look flawless, and you want to have a pillow fight with him. There's Sandeul who most of the time I can't get past this adorable frame of mind with him, but dear gawd he looks so good in this pic. So sexy! There's Baro who just even seeing in red boxers makes my head spin. And dear gawd CNU that little flash of skin just drives me crazy. HOW ARE YOU ALL SO GORGEOUS? I WASN'T READY FOR THIS. YOU SHOULD WARN A BANA.

and omg that badeul pic is utterly adorable. let me just go sob in a corner now. my bana feels..
sai12 18th-Jun-2012 03:11 am (UTC)
Haha among my first thoughts about the Jinyoung photo was about a pillow fight.
violetrosie 18th-Jun-2012 03:06 am (UTC)
fml they all look utterly fabulous WHAT TO DO WITH MYSELF RN IDEK
neverfade 18th-Jun-2012 03:10 am (UTC)
CNU is damn beautiful! *____*
anconeous 18th-Jun-2012 03:13 am (UTC)
Gongchan bb, your armpits are far smoother and nicer than mine. LOL.
sai12 18th-Jun-2012 03:26 am (UTC)
ugh mte, I need his photoshop
gorgeouschino 18th-Jun-2012 04:07 am (UTC)
I would like to crawl under the sheets with Gongchan and cuddle until sunrise.
.
julietislimited 18th-Jun-2012 04:11 am (UTC)
Not enough shirtless photos imo.
krobwell shinwoo too18th-Jun-2012 04:14 am (UTC)
baro can get it
aeries_amethyst 18th-Jun-2012 04:24 am (UTC)
WHERE DID MY CUTE LITTLE BBS GO?! I CAN'T HANDLE SO MUCH HOT B1A4 IN ONE POST! :O</p>

CNU AND BARO...You can kindly get in me right now tyvm ;)

*FLAILS*

/RIGHT-CLICK-SAVE XD

twinkystar16 18th-Jun-2012 05:18 am (UTC)
lol me too
anrixan 18th-Jun-2012 04:34 am (UTC)
And Jinyoung killed me. /Again./ Thanks, leader.
kerynr 18th-Jun-2012 04:44 am (UTC)
My poor noona heart... Why so perfect? T_T
kamakazza 18th-Jun-2012 04:46 am (UTC)
totally thought Gongchan had a white bra under his stripped tank top
kaminari17 18th-Jun-2012 04:59 am (UTC)
Omfg can't unsee now rofl
nykychan 18th-Jun-2012 05:42 am (UTC)
My fanatasy is so cracked I tell you guys. At first look, I though something really bad XD
The first picture, where everyone is at the picture, Gongchan and Baro... I mean Gongchan under Baro... O.O XDXD
But 1: Baro has abs, and he shows it!!! (in Weekly Idol they said, there is something, maybe abs.. )
2. The photographer should have wait a little longer by CNU.
3. I WANNA BE BUBBLE GUM!!

Edited at 2012-06-18 05:42 am (UTC)
falling_empress 18th-Jun-2012 06:57 am (UTC)
#2 SERIOUSLY
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Oct 31st 2014, 11:24 am GMT.