2:48 pm - 06/20/2012

Shinhwa Broadcast - God of MT & last SHINee bits (episode 14)

⇦ previous episode | next episode ⇨



source: Jeannious1128


Shinhwa singing along to SISTAR's 'Alone' brought to you by orange-empress on tumblr
nono_dono_k 20th-Jun-2012 10:56 pm (UTC)
MT will be epic.
The part in the car was pure awesomeness tbh.
I really wonder how the woman in the bus looked like when she saw Hyesung xDD
Can't wait for next week~~ >
cattleyae 20th-Jun-2012 11:07 pm (UTC)
thank you for this post! finally! I watched the raw and I still laughed like crazy xD

My obsession to this show is unhealthy ;___;
mo_chan_tf 20th-Jun-2012 11:30 pm (UTC)
omfg those gifs LOL they're such adorable dorks ♥

the last part with SHINee was as good as the other ones. :) I really enjoyed the game with the ping-pong balls, it was so funny! I just wish the one where they were trying to make the other team laugh had lasted longer, it would be nice to see them all losing face again just to amuse us LOL The punishment was the best part, though! They DID really ignore Dongwan's exemption, just as I'd suspected. lol

I'm so excited for the MT!!! they look excited too, haha. I hope Eric doesn't realize the others' plans for him too early lol. I felt almost sorry for him when he kept guessing the stuff wrong, and then when they started hitting his back... LOL poor 4D leadernim.

ohhh all their craziness in the car... dnauioreaNDS Junjin trying to look sexy and funny at the same time (and succeeding), all of them singing and being overall adorkable... ♥ ahhh I fall more and more in love with them every time.

p.s.: Dongwan stop looking so gorgeous and Minwoo stop being so cute. -nnn

Edited at 2012-06-20 11:31 pm (UTC)
taecmyheart 20th-Jun-2012 11:41 pm (UTC)
omg dongwan is so cute with his hat ;___;
inge_mares 21st-Jun-2012 12:38 am (UTC)
Andy is so adorable it hurts.
fatjackinc 21st-Jun-2012 01:17 am (UTC)
is eric generally a stinker towards the others? is that why minwoo said they're doing this 'to break your naughty brain' ?? i dont know anything about shinhwa apart from what ive seen thru this show~
carmendove 21st-Jun-2012 01:51 am (UTC)
Eric is infamous for playing practical jokes on the members or just scaring them to death so this is their moment to finally get revenge for all those years of torture :D
fatjackinc 21st-Jun-2012 05:51 am (UTC)
ahhhh, well good for them then :)
kei_enigma 21st-Jun-2012 01:46 am (UTC)
Sorta OT, but idc!
How adorable is Dongwan.



sauce.
carmendove 21st-Jun-2012 02:02 am (UTC)
Dongwan is too perfect and precious!
He's been my favorite since day one and he's never given me a reason to falter since then ♥


I'm going to die when we see him in this outfit in the next episode :Q_____

Edited at 2012-06-21 02:02 am (UTC)
jangneri 22nd-Jun-2012 06:52 am (UTC)
me too!!!! I've been seriously thinking about getting the 1080 version rather than the 720p because he looks so gorgeous! (Actually all of them did in this episode though I have a love-hate relationship with Andy's hair)
song_jihyuk 21st-Jun-2012 08:22 am (UTC)
ikr he's so adorbs ;_;
erisinia 21st-Jun-2012 11:37 am (UTC)
ahhhhh he slays me

seriously tho, on shows people are always like "wow Junjin is so handsome! wow Eric is so handsome!" and yes they are gq sons of bitches but it seems obvious to me that Dongwan is far and away the most gorgeous of them...do his looks more appeal to Westerners or something?
zoetheslacker 21st-Jun-2012 12:29 pm (UTC)
i've always found Dongwan more 4D than Eric was, and his snark is killer. i love his high school reminiscence of basic!Hyori on her show: "i've got a pic of Hyori from back then too. all i see is is a dark-ass face and baggy pants that are 10 times too big."



mo_chan_tf 21st-Jun-2012 11:24 pm (UTC)
WOODONG <3
jangneri 22nd-Jun-2012 06:53 am (UTC)
ugh, oppa yam. Why are you so adorkable?!
carmendove 21st-Jun-2012 01:55 am (UTC)
I loved the MT part SOOO much! I can't wait until the next part :DDDD

Eric will finally get pay back for all the pranks he's played on them in the past. I know Andy especially will enjoy this so much. Haha. :D
goldynchickie 21st-Jun-2012 02:27 am (UTC)
As much as I love my SHINee bbs, I am happy to get back to just Shinhwa and their shenanigans. I now want to take a road trip with Shinhwa.
shwinlewin 21st-Jun-2012 02:37 am (UTC)
Gold. This episode was pure gold!!! I can't wait for the next episode!!! And at this rate I wouldn't be surprise if they take down the other variety shows !!!
forgedeternally 21st-Jun-2012 03:20 am (UTC)
Can't wait for the next episode! The car parts were really funny.
hybridchickens 21st-Jun-2012 04:42 am (UTC)
finally caught up with all the episodes! :D cannot wait for the next one alksjd
stellar_13 21st-Jun-2012 05:06 am (UTC)
lol I'm like that on roadtrips but everyone just thinks i'm crazy and tells me stop trying to sing to mariah carey and shaking the car. >
mrsxiah1612 21st-Jun-2012 07:09 am (UTC)
alone parody is the best thing. lololol
song_jihyuk 21st-Jun-2012 08:06 am (UTC)
i need to watch this asap ;_;
LMFAO dongwan stop touching yourself
erisinia 21st-Jun-2012 11:48 am (UTC)
Everything was awesome, and I DIED at all the parts in the car (So glad Jinnie was in a great mood! And double yay for The Birds!) but my favourite part is still when Eric gets hit with the fish, and Hyesung just has this look of transcendent GLEE on his face. Oil and Water waylt ;_;
valieleen 21st-Jun-2012 12:09 pm (UTC)
Hyesung always gets embarassed so easily, d'aww. His face was priceless when they were jamming in the car and he realized he was being watched by someone sitting on the bus standing next to their car.
pumpkin_bread 21st-Jun-2012 05:59 pm (UTC)
The Ricsung in this episode is seriously giving me life. I wish the whole show was them just traveling to places and goofing around in the car.
lovelysasusaku 21st-Jun-2012 10:03 pm (UTC)
I'm such a fangirl for this show now. I'm looking forward to this show every week <3 I hope they will continue to do well. <3
88keyz2nun 22nd-Jun-2012 01:12 am (UTC)
ERIC my bias ...payback is so grand for them...

I loved this episode
asth77 22nd-Jun-2012 04:47 am (UTC)
*late* this ep was so amazing ILT =)
jangneri 22nd-Jun-2012 06:56 am (UTC)
I have a strong feeling Eric knows he's being prank. I think he's just going along with the idea, since it meant they were all focusing on him. (He loves being the members' center of attention, lol)
mandyyy 23rd-Jun-2012 03:05 am (UTC)
/squealing like a fangirl forever

Shinhwa are epic fail & I love them all the more for it. I hope they don't have anymore guests on their show. They are much more bat shit crazy when it's just them, and that's when I like them best. Completely comfortable and insane as hell after 14 years together. I hope the broadcast goes on for a really long time.. like the rest of my natural born life!
neongoldtooth 23rd-Jun-2012 04:20 pm (UTC)
yay so excited to watch this. thanks for sharing!
This page was loaded Dec 18th 2014, 6:25 pm GMT.