1:52 pm - 06/29/2012

Super Junior for Lotte Duty Free CM



Source: Junior0130 at Youtube

There is sth wrong with the world when CM song sounds better than the song promoting an album -_-
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
vvvanilla 29th-Jun-2012 02:31 pm (UTC)
They look good!

OP, the song isn't new though?

Edited at 2012-06-29 02:31 pm (UTC)
scubajr 29th-Jun-2012 03:14 pm (UTC)
Oooh, that is kinda awks.
tiggie0307 29th-Jun-2012 02:49 pm (UTC)
Cute song

and I would be one to start shaking the ladder if I was around. The look on Siwon's face would be worth it.
lee_chikin 29th-Jun-2012 04:42 pm (UTC)
Your icon is efficiently paired to your comment.
bishieaddict 29th-Jun-2012 02:55 pm (UTC)
crap. I think I agree with you. and I don't usually like this happy stuff either. But their new title track was so...boring? Like it's been done before. And I am starting to get bored with the digitalized voices, that I probably would like it if they promoted this instead. cuz at least I can hear their voices.

Yesung's so cute :D

wait was that ryeo lip syncing to kyuhyun's voice?? 1:15 OMG. HAHAHAA
mad_nux 29th-Jun-2012 03:59 pm (UTC)
Wook tweeted about his shot over kyu's voice and thanked him for the extra screen time lmao
istalkalert 29th-Jun-2012 03:07 pm (UTC)
this looks cute!
-swoons over siwon-
falling_empress 29th-Jun-2012 03:28 pm (UTC)
U WANNA DOOTIE FREE
the_erotomanic 29th-Jun-2012 03:40 pm (UTC)
um, so is jyj not a lotte duty free endorser anymore? they usually get kicked out when an sme artist takes over.
crazyxcami 29th-Jun-2012 09:51 pm (UTC)
they kicked BIGBANG out.
mad_nux 29th-Jun-2012 04:00 pm (UTC)
kyu and min so cute
hugtimes 29th-Jun-2012 04:25 pm (UTC)
this is so cheesy and awkward i can't.
kanbinayume 29th-Jun-2012 04:48 pm (UTC)
Kyuhyun not giving a shit about the choreography, what else is new?
Flawless Ryeowook for everything
nellygea 29th-Jun-2012 05:27 pm (UTC)
JUM! So shopping and korean mens... :ME GUSTA:
aeries_amethyst 29th-Jun-2012 06:43 pm (UTC)
YESUNG!!! XDDDD
mochijang 29th-Jun-2012 06:58 pm (UTC)
Lol It kinda annoys me and makes me laugh how the voice doesn't match the face (if that make sense o.o)
bgurl1210 I'm confused here 29th-Jun-2012 07:46 pm (UTC)
OP the title song hasn't come out yet, how would you know it's that bad just from watching the teaser? The teaser hardy ever sound like the actual song so...
harisukaori Re: I'm confused here 29th-Jun-2012 10:00 pm (UTC)
From the teaser it sounded almost exactly the same as their every title song since Sorry Sorry and I just got tired of getting the same song for the 4th year in a row. Don't get me wrong, I love SuJu and I have all their releases (as in all the versions of every album, all photobooks, all concert DVDs and even the Attack on Pinup Boys DVD - yes I'm the crazy ELF here) and I will buy their new album too. I was just hoping for a song like No Other or Don't Don. And since from the teaser it didn't sound like either of these two but resembled Mr Simple, I'm currently not happy :( But knowing me I'll get over it and jam to Sexy free single :p
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Dec 13th 2017, 11:02 am GMT.