8:36 pm - 08/07/2012

C-CLOWN release a dance practice video for Solo



source: stacy8534

LOL they sped up the song


soramai 7th-Aug-2012 05:18 pm (UTC)
lol, they're funny.
edanz_castle 7th-Aug-2012 06:13 pm (UTC)
lmfaoooo what an interesting way to make a practice dance video interesting...love these guys already.
rakuten_tenki 7th-Aug-2012 06:17 pm (UTC)
LMAO WHAT'S WITH THE SONG LMAO
LOL ROME's "CUE!" XD and falling down and all
taemin (siwoo) even more look like taemin here
hyunil look so bright and squishy ;w;
and at the end they all like fall down so adorbs XD
soramai 7th-Aug-2012 09:21 pm (UTC)
what ? the maknae is born in september 1997, he's only 14. I feel so old.
in_noctem 7th-Aug-2012 09:44 pm (UTC)
The people commenting that Maru is their oppa makes me feel older still T_T
swhyeon1991 7th-Aug-2012 06:41 pm (UTC)
LMFAOMG XXDDD
aww flustered Kangjun is qt! ;o;
charlotterhys 7th-Aug-2012 06:44 pm (UTC)
my internet keeps cutting out when I try and make a comment D:

I REALLY LIKE THEM! *goes for the long jump*
lobotronic 7th-Aug-2012 08:34 pm (UTC)
ahaha! I love that they made it faster. Good job guise
chunsakuma 7th-Aug-2012 09:40 pm (UTC)
lmao This is genius. I love how much fun they seem to be having with it.

Also, does anybody else think that the magnae (Maru, iirc?) is biracial or something? I mean, he looks exactly like the local kids that loitered at the skate park and mall when I lived in Hawaii. That would be cool though if he is; more diversity in K-pop is always a good thing imo.
soramai 7th-Aug-2012 09:44 pm (UTC)
I think the leader Rome (barom) is from Australia, he speaks english in this video:

http://www.youtube.com/watch?v=CD9lOv4THJ8&feature=plcp

Edited at 2012-08-07 09:45 pm (UTC)
tokadah 7th-Aug-2012 10:14 pm (UTC)
aww his little Aussie accent.
more Aussies in Kpop please. I'm lovin' their accent. haha
dapo322 7th-Aug-2012 10:21 pm (UTC)
If you want to watch more of him, Barom/Rome has a youtube channel.
The last thing he uploaded is from like 6 months ago
http://www.youtube.com/user/bboybyu
chunsakuma 7th-Aug-2012 11:03 pm (UTC)
Me too! LED Apple's Hanbyul has the best Aussie accent and dialect when he speaks English; it's adorable.
tokadah 8th-Aug-2012 12:03 am (UTC)
he is the exact reason why I want more of 'em!

hmm wonder if they have any friends that would want to become kpop stars...? hahh bring them over, guys! c(;
chunsakuma 8th-Aug-2012 12:37 am (UTC)
lol Yes! I'd totally be down for that.
chunsakuma 7th-Aug-2012 11:13 pm (UTC)
Ah, cool! I love idols who speak English with non-American accents... like, LED Apple's Hanbyul has the most adorable Aussie accent and dialect when he speaks English.

The thing with Maru is that since I first saw their photos and such, I was like, "There is no way that this kid is full Korean." To me, he looks part South Asian, Hawaiian, Hispanic or maybe even black. I can't quite tell.

Anyway, that would be totally awesome because this group seems to be doing relatively well and it would be great to have someone multi-ethnic be visible in K-pop.

In the event that he is actually full Korean, that's prob why he was selected : because he's so unusual-looking and has a ~foreign~ vibe.
engraved_16 11th-Aug-2012 07:01 am (UTC)
i always thought maru was another race too!
for some reason i thought japanese haha

but it would totally be awkward if we were all wrong and he's full korean LOL xD
tokadah 7th-Aug-2012 10:17 pm (UTC)
Lol omg needs more Crown Clown in my life.
katiewenchh 7th-Aug-2012 10:31 pm (UTC)
lol this is so funny they're adorable
iznanassi 8th-Aug-2012 12:12 am (UTC)
I love Barom he is HILARIOUS.

Kind of impressive they're that on point at that time.
starlightstar 8th-Aug-2012 12:45 pm (UTC)
This was so adorable!
shiddex 8th-Aug-2012 03:58 pm (UTC)
wow this is new. i mean new/presh kinda prac video. you go clowns! crowns! ... ._.

anyway what so i guess maru has taken over zelo's title as youngest in kpop?

ANYWAY I LOVE THIS SONG SO MUCH ITS MY LIFE STORY
engraved_16 11th-Aug-2012 06:59 am (UTC)
haha omg i knew they were a bunch of dorks!
love it :D

lol can siwoo even see with his hair like that? xD on that note, they should really stop covering ray's face because the boy is gorgeous.
This page was loaded Oct 30th 2014, 1:03 pm GMT.