8:52 am - 12/06/2012

What causes the end of the world? Australia's PM thinks maybe it's k-pop



triplejtv

so, is illuminati or some other sinister force the fuel for the k-pop fire that burns the world?
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
ms_nightshade01 5th-Dec-2012 11:01 pm (UTC)
Nice one, Joolya!!!
(no subject) - Anonymous - Expand
rosamajalis 5th-Dec-2012 11:10 pm (UTC)
Nope.
yuma_daisuki 5th-Dec-2012 11:30 pm (UTC)
*Facepalm* Why do I live in the same country with this woman =="
noneko 5th-Dec-2012 11:39 pm (UTC)
Did you watch the video before making this comment?
tiggie0307 5th-Dec-2012 11:37 pm (UTC)
LOL
vicinity_love 5th-Dec-2012 11:41 pm (UTC)
facepalming. kay jooles, you can just leave now.
chunsakuma 5th-Dec-2012 11:48 pm (UTC)
Can she just... stop talking... lol I'm not even Australian (my best friend is though and I've been there a bunch of times for extended periods) and ~I'm~ sick of her.
jenniquack 6th-Dec-2012 12:13 am (UTC)
....okay, so that means you've been following her enough to get sick from her talking....
(no subject) - Anonymous - Expand
asnindie 5th-Dec-2012 11:55 pm (UTC)
How can Kpop end the world tho.
lalaland_xx 6th-Dec-2012 12:02 am (UTC)
maybe the world will play Gangnam Style too much that everyone who listens to it will split into two people and the world will be so overpopulated that gravity will increase and the earth will be consumed by the flames of the sun
imyoona 5th-Dec-2012 11:56 pm (UTC)
I want to do study abroad in Australia, it looks so pretty and I've heard good things.
imyoona 5th-Dec-2012 11:58 pm (UTC)
wait, is this not suppose to be taken as a joke? I'm confused
pancakeonmyhead 7th-Dec-2012 01:00 pm (UTC)
it's a joke lmao
jenniquack HILARIOUS!5th-Dec-2012 11:59 pm (UTC)
Jules continues to bring joy and laughter into my miserable life
the Mayans were right...the end of the world is coming, we've got like less than 20 days to live

PRECIOUS VIDEO!


btw guys, its not serious...in case you didn't realise
mikecia 6th-Dec-2012 12:01 am (UTC)
Lulz at the people failing to realize this is a joke.
yuma_daisuki 6th-Dec-2012 01:40 am (UTC)
Off topic but, I LOVE YOUR ICON♥
onlylexy 6th-Dec-2012 12:03 am (UTC)
I think she said it as a joke.
uledy 6th-Dec-2012 12:12 am (UTC)
Hilarious. She is on a roll this year.

obviousgirl 6th-Dec-2012 12:35 am (UTC)
Lol, it's a joke. I didn't hear anything about kpop though.
rosamajalis 6th-Dec-2012 12:50 am (UTC)
"Whether the final blow comes from flesh eating zombies, demonic hell beasts, or from the total triumph of k-pop, [...]"

Around the 0:25 mark
twinkystar16 6th-Dec-2012 12:38 am (UTC)
lol what's this
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Apr 23rd 2018, 12:04 am GMT.