10:08 pm - 09/13/2017

🌬️Breathe Heavy🌬️ with Rania's pic teasers!

hyeme.jpg







I just realised those AREN'T skirts... whatever they're called, they're hideous


source: Rania official fancafe

sorry for posting twice today but I assumed no teasers were coming out since their comeback stage is tomorrow on M! Countdown... there's no comeback schedule of any sort so the MV might drop tomorrow or it might drop two weeks later 🤷🏻‍♀️ I still don't understand the colour choice (literally every single fan edit on Twitter is 100x more pleasing) but THEY ALL LOOK SO DAMN GOOD AND I CANNOT WAIT TO FORGET ALL ABOUT BEEP BEEP BEEP FOR THEIR STAGE!!!

🌬️Breathe Heavy🌬️
Korean ver 🎧 English ver
goshipgurl 13th-Sep-2017 02:51 pm (UTC)
the green background is hideous, its like they had no money for a graphic designer and are asking fans to do the job
bob_dabuilda 14th-Sep-2017 05:09 am (UTC)
....Green backgrounds, tragic camel toe, poor poses, pained facial expressions, overexposure in lighting, everything is tragic. Even fans could do a better job. Hell, even I could do a better job.
goshipgurl 14th-Sep-2017 11:01 am (UTC)
you're back on omona??
bob_dabuilda 14th-Sep-2017 03:34 pm (UTC)
Back in time for tragic Exo promos and Lay's comeback.
adenar 13th-Sep-2017 03:58 pm (UTC)
God fucking bless Ttabo. She serves so much face constantly you can almost forget how shitty their concepts are. I almost didn't notice her hideous cameltoe.
rightclick5ave 14th-Sep-2017 01:47 am (UTC)
that was the first thing I noticed lmao I honestly wouldn't be surprised if they left that in on purpose ~_~

Ttabo's pose is the most natural-looking! Hyeme looks so super awkward but that's consistent with her as a person so XD
bauci 13th-Sep-2017 06:35 pm (UTC)
What on earth will this concept be?
rightclick5ave 14th-Sep-2017 01:48 am (UTC)
it'll be contemporary choreo, so I think barefoot dancing like the group photo suggests! (the choreographer worked with Yeeun for Ain't Nobody)
bauci 14th-Sep-2017 05:13 am (UTC)
ty, I was afraid it would venture into tara's ya-ya-yah area
scionofawhisper 13th-Sep-2017 09:17 pm (UTC)
I really like their outfits tbh, though the bg is like.. the colour of a green screen, but..... it's in the final pic. xD

Edited at 2017-09-13 09:17 pm (UTC)
rightclick5ave 14th-Sep-2017 01:51 am (UTC)
DR's just being considerate towards the diverse wants and needs of fans! this opens up a world of possibilities for Photoshopped backgrounds based on our own tastes. my personal fave is this forest edit, they look like forest nymphs!

#thankyouDRMusic
dropthecrates 13th-Sep-2017 10:25 pm (UTC)
this is so bad lmao
rightclick5ave 14th-Sep-2017 01:52 am (UTC)
except their faces and the song ;)
dropthecrates 14th-Sep-2017 10:54 am (UTC)
yes hahaha i should have been more specific - the photos and oddness surrounding their comeback is bad but they do look good and the song is a bop
lazmy 14th-Sep-2017 02:47 am (UTC)

they ain't slick w ttabo's photo

This page was loaded Nov 21st 2017, 9:00 pm GMT.