12:11 pm - 11/11/2017

BTS Go Go (Halloween Vers.) Behind + BT21 Making Video Roundup




[BT21 EP.08]

[EP.07]
[EP.06]
[EP.05]

Sources: BANGTANTV via BANGTANSUBS | BT21 | BTS Vlive | moonstuckrabbit (gif)

BT21 07 and 08 feature a wardrobe change, so click to see your boys in some hot outerwear! RM also recently did a solo vlive in which he spoiled BT21 merch.

lemonadetea 11th-Nov-2017 08:40 pm (UTC)
I love the glimpse we got of choreography boss Hobi. Also impeccably dressed BT21 Hobi. I feel well fed.

Yoongi was a riot in BT21 ep 8. I can't believe they made him Jungkook's cookie though lmfao.

Edit: I ctfu'd at RM talking about Mr. Greg and then reflecting on whether he's like Mr. Greg. You're not annoying us, sweetie. We can close your video if we want.

Edited at 2017-11-11 10:14 pm (UTC)
yxerin 12th-Nov-2017 12:53 am (UTC)
i thought the mr.greg anecdote was funny as well but i didn't rlly understand what he was getting at when he said that but was he rlly trying to say that he found greg annoying after a while? lmao
lemonadetea 12th-Nov-2017 01:11 am (UTC)
Yeah, he found Greg helpful at first but then wanted him to stfu is what I got out of it (plus his parents were bored because they didn’t understand what Greg was saying, so RM felt bad).
garnetstar38 11th-Nov-2017 10:04 pm (UTC)
OP thank you but what about RM’s iconic VLive :)
lemonadetea 11th-Nov-2017 10:11 pm (UTC)
I linked it in my little italic comment! Vlives don't embed, so making them look pretty in a post is a pain in the butt.

Mr. Greg, though. lmfao.
youtubelargo 12th-Nov-2017 12:17 am (UTC)
I just kept imagining Greg Universe backpacking on a train.
lostintheechoes 11th-Nov-2017 10:19 pm (UTC)
jimin needs to be stopped. also, waiting for that solo hobi vlive. welcome to the states!


also we are all rapmon.
nekokonneko 11th-Nov-2017 10:38 pm (UTC)
Him dancing around barefoot to September was the most relatable thing ever
youtubelargo 12th-Nov-2017 12:16 am (UTC)
I legitimately cackled when Namjoon just casually sipped coffee as the banging on his door reached an absurd level. What kind of Ron Swanson realness. 🐢🐢🐢🐢

Also I mentioned this elsewhere, but his collarbone was so goddamn distracting. Ugh.
jazzygyu 12th-Nov-2017 12:33 am (UTC)
lol now we know why Suga has a passcode on his studio door.
lemonadetea 12th-Nov-2017 01:49 am (UTC)
Yeah, thanks to your comment I definitely sat around wondering whether he had a shirt on under there.
rainstormraider 11th-Nov-2017 11:58 pm (UTC)
LMAO.
RM's face when he realized he effed up was so cute.
Also Jimin is a menace, RM's long suffering sigh was hilarious.

I did not know Suga could be clingy. And towards JK too!

Also this whole LINE saga is so fascinating. Its like watching a design workshop from conception to production. Amazing!
mlmello 12th-Nov-2017 12:03 am (UTC)
I've been a really bad bts stan, no idea what's this bts21 thing lol
lemonadetea 12th-Nov-2017 01:48 am (UTC)
They collaborated with Line to make a bunch of characters for stickers and stuff. BTS ‘designed’ them, and then actual artists made palatable work from their ideas. If you go to the YT account these videos are on, you’ll find the older videos (I’m on data so I can’t just get the link, sorry).

They’ve also got a Twitter @BT21_ where they post cute pictures, and you can download the stickers on Line.
yxerin 12th-Nov-2017 12:28 am (UTC)
i aged 50 years reading the comments on the 6th ep of the BT21 vids going "jhope just said that v is the top n jungkook is the bottom! vkook exposed!!!" based on hobi's observation that tae's drawing was above jungkook's on the fucking drawing paper
stephantasm 12th-Nov-2017 12:53 am (UTC)
growing up on the internet legit was the most embarrassing and shameful thing but it doesn't stop me from feeling sick that these teens make me read their filth with my own eyes
yxerin 12th-Nov-2017 01:46 am (UTC)
#notallteens i would never write stroke-inducing stuff like this
lemonadetea 12th-Nov-2017 04:26 am (UTC)
I, on the other hand, would definitely have taken part in the topping/bottoming wars when I was a teen (just not regarding rps in the comments on an official YouTube account. yikes).
youtubelargo 12th-Nov-2017 01:19 am (UTC)
There's reaching, and then there's this. Good god XD
callherblondie 12th-Nov-2017 04:14 am (UTC)
Yeah smh at all this reaching I mean we all know that Jungkook is not just a bottom but a power bottom.
donaldjdrumpf 12th-Nov-2017 08:17 pm (UTC)
Tell em, sis!
yxerin 12th-Nov-2017 09:19 pm (UTC)
dead meme
lemonadetea 12th-Nov-2017 01:44 am (UTC)
I’m not even surprised. Sigh.
katheli 12th-Nov-2017 08:47 am (UTC)
I feel like the increased delulu-level of Jikook shippers has fuelled the Taekook shippers to step it up, my entire timeline was just ppl promoting their ships these last days. Honestly all those ship wars are getting on my last nerve. I muted everbody lol

real life ships just make me SO uncomfortable especially when they're either taken too seriously or getting into fetish territory
nekokonneko 12th-Nov-2017 05:20 pm (UTC)
Tbh rarepairs are the key to fun, harmless real life shipping. Like you'll never see taejin stans going 'jinmin is faaanservice, scripted interactions to hide jin and tae's reeeal actual relationship that managment is trying to hide!!! But we know better >:D' It's just squeeing over their group bond and highlighting particular dynamics that you find especially appealing
lemonadetea 12th-Nov-2017 07:54 pm (UTC)
This is the best comment in this post. Team rarepair ftw.
katheli 13th-Nov-2017 08:04 am (UTC)
LMAO
true, it's mostly the really popular ships who do that shit.

I'll start stanning Taegi and Jinmin.
cmyesaito 12th-Nov-2017 06:50 pm (UTC)
I totally agree with you, I'm not into shipping real people at all
thankfully the armys on my tlist aren't into it
This page was loaded Nov 19th 2017, 4:03 pm GMT.