8:33 pm - 01/27/2018

DREAMCATCHER DOES BUSKING EVENT IN SUITS AND IT!! IS!! GREAT!!










































sources: souljin23, DaftTaengk, 천둥, 쵸리, JJa Ga, 7_DREAMERS 2 3 4

frequency 28th-Jan-2018 05:23 am (UTC)
i would give anything to see them in these for their comeback. make it happen, happyface!
queenhinata 28th-Jan-2018 07:01 am (UTC)
yes, same!
audiograms 28th-Jan-2018 09:39 am (UTC)
GG in suits is my jaaaaaaam
gathyou 28th-Jan-2018 10:12 am (UTC)
They look amazing omg. Suits never look better than properly fitted one women. Also I'm not entirely sold on Handong's hair colour yet (looks a bit unfinished?) but Dami looks good
Lmao a few fangirls were loosing their shits, I totally understand XD I like the one around 1m20/30 in Full Moon, and the one when Yoohyeon unbottom her blazer in Good Night XD
I can't wait to see them!!!!
camouflagecat 28th-Jan-2018 10:39 am (UTC)
I love how HQ and stable these fancams are (and from a close distance in a well-lit room) lol, such a pleasure to watch
premonitioner 28th-Jan-2018 11:50 am (UTC)
Godddddd I'm so weak to women in suits

also I'm glad they were wearing suits bc Seoul is so damn cold rn, I'd have thrown a fit if they weren't fully clothed.
paige_nevaeh 28th-Jan-2018 12:14 pm (UTC)
Siyeon is such a handsome woman. I love the choreo for Full Moon so much, they go so hard.
dior_chic 28th-Jan-2018 01:53 pm (UTC)
Ahhhhh they look fucking amazing ❤️

Sorry to be negative but uh I didn't see the message about Gahyeon having a cold before watching the video, but tbh I barely noticed her missing....it's not that I dislike her, it's more that my frustration is with the company not giving her much to do in the group. I know she's the youngest and is likely still improving, but still I wish Happyface promoted her and Handong more. Though if Handong was missing I'd definitely notice.

Edited at 2018-01-28 01:54 pm (UTC)
flowerjellyfish 28th-Jan-2018 02:04 pm (UTC)
😢they look amazing and some of them were rly feeling themselves fskjd i'm happy
when yh unbuttons her blazer and the fan screams and she smiles and nods lmaoo💕💕
cagallisakura 29th-Jan-2018 12:44 am (UTC)


this was so cute! she was trying to be all cool and stuff but ends up being an adorable goof lmao <3
flowerjellyfish 29th-Jan-2018 01:39 am (UTC)
gfnjdk i love her❤️
belintuchiha 28th-Jan-2018 03:45 pm (UTC)
YOU BETTER STAN PEOPLE!!!!!!
antrea 28th-Jan-2018 03:57 pm (UTC)
Siyeon could literally kill me and I wouldn't mind at all
They look sooooooo good. I'm the person who kept on wailing in that group fancam lol
sanctuairee 28th-Jan-2018 05:49 pm (UTC)
women in suits is the Ultimate. my girl siyeon looks so good i can't handle it
benihime99 28th-Jan-2018 06:04 pm (UTC)
I'm fan one fangirl crying because of how beautiful and amazing they are



Also girls in suit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
mlmello 28th-Jan-2018 08:38 pm (UTC)
they look amazing as always. we need a suit concept, happy face.
broadway_bound3 28th-Jan-2018 11:37 pm (UTC)
I go all the way to Hongdae and come back to find that Dreamcatcher was literally 2 STOPS down from me! They performed in AK Plaza in Seohyeon. I've been to this place hundreds of times. Ugh.
astraltea 29th-Jan-2018 12:42 am (UTC)
I'm the fans selling their soul to Dreamcatcher
krunkri 29th-Jan-2018 04:30 am (UTC)
oh. my. god. yes.
This page was loaded May 28th 2018, 3:28 am GMT.