9:01 pm - 01/28/2018

Idol Producer/Broduce 98 China: EP 2 (+ Cheng Xiao & Kyulkyung cuts)

Come join us on the official OMONA discord, we watch this show every monday on 9pm GMT!

Kyulkyung cut

Cheng Xiao cut

No subbed Lay or Jackson cuts, will update when available.

sources: yt Idol Producer Subs 2, taq, Cosmic Girls WJSN
cakeeatingidol 29th-Jan-2018 01:56 am (UTC)
zuò-duce 99 is my favorite!!! i am so happy to be finally watching something in a language I can somewhat understand with AMAZING boys.

I just love all of them so much, and love that they cheer each other on. Like the cutie from Thailand who very obviously wasnt very good but he was just SO HAPPY! the happy virus!!!!

That's how I feel about this show- the happy virus.

catnipss88 29th-Jan-2018 02:29 am (UTC)
these people think they are talented enough to be a judge?
kicking_tenshi 29th-Jan-2018 03:12 am (UTC)
Damn, the team from banana culture was reaaally good. I think they were done dirty tbh. Like... I SEE the previous As. Are you really telling me there's only one??
krunkri 29th-Jan-2018 03:53 am (UTC)
i wonder if it had to do with them plagiarizing yugyeom lmao
krunkri 29th-Jan-2018 03:55 am (UTC)
i'm loving this rn and i hope they do a second season for girls because i'd eat that shit up omg
msgrottesca 29th-Jan-2018 06:32 am (UTC)
not to be OTT but Jackson is in z e r o position to criticize anyone's rap lmao right down to him doing Papilon when he was supposed to freestyle, and him criticizing the rapper for ~not dressing hephap enough~ idk this show has made him so irritating to me LOL

anyway these idols are all really... green? compared to P101 but that kind of adds a different type of charm, I like it.

Edited at 2018-01-29 06:33 am (UTC)
gathyou 29th-Jan-2018 04:48 pm (UTC)
So I haven't watched the first episode yet and whoa the judges are harsh. Which is better in the long run (especially as those ranked B and lower has more space to show improvement) but damn. There were some good teams (Banana culture! they work really well as a team) and cute kids (I'm rooting for the Happy virus even if he's not the most talented, I hope he works hard to show improvement! the one singing City of Stars was cute too) as well as a lot of cringeworthing moments lol it's entertaining!
Jackson criticizing that rapper who used a lower voice to try to make it more powerful lmao dude, look at yourself first
I feel like Kyulkyung and Chengxiao are mostly here for the eye candy right now, I hope they have more to do in latter episodes
blck_ink 29th-Jan-2018 07:13 pm (UTC)
when mc jin passed jackson the mic and he started rapping papillon i had to take a minute cause the cringe was real.

i still haven't seen a super talented rookie (banana culture's teamwork was great, the rappers' group was okay but not wow), but were still in the beginning stages so i'm looking forward to seeing them grow. i also hope they'll give the girls and their opinions some more screen time.
pseudo_shigure 29th-Jan-2018 07:38 pm (UTC)
so it's all on yixing who sums the score and decides their rank. no wonder he takes this really serious. but still i dont agree with some of his As.
that xukun (?) guy looks better without stage make up. hmmm... rn my faves are the jisung ones, bu fan, xukun fanboy. lmao they keep me entertained. and hope they'll be good enough to stick around until the end.
antrea 31st-Jan-2018 12:57 am (UTC)
I love Bu Fan omg, his reaction to everything is so cute
antrea 31st-Jan-2018 12:56 am (UTC)
This show is so freaking addicting. I truly love the PD101 format bc I got soooo into pd101, bro101, and now this. Can't really pick out a favorite yet since it's still too early but I do love anyone who "gossips" in the audience lol

Also check out Jungjung (Zhu Zhengting)'s full uncut modern dance clip, what a freaking icon. Miss his freestyle duet with Eunki!
This page was loaded Mar 19th 2018, 6:29 pm GMT.