3:15 pm - 02/23/2018

NCT U TXT 'Baby Dont Stop' teasers for Taeyong








source: smtown, nct twitter/insta


missshallelujah 23rd-Feb-2018 03:26 pm (UTC)
I'VE ASCENDED INTO TITTY HEAVEN DSJFHNVSDFVSDVFSDVF

i can't believe he looks like that, fuck him
carmine_pink 23rd-Feb-2018 04:12 pm (UTC)
I don't know NCT, I only know NC-17 tbh
anconeous 23rd-Feb-2018 04:25 pm (UTC)
TAEYONG SO RUDE AND I AM LOVING IT
haitsu_takaoga 23rd-Feb-2018 04:54 pm (UTC)
I was like I NEED MOAR TITTY but im also like IM DYING TAEYONG HDU. Im living for NutCT so much.
digitalqueen 23rd-Feb-2018 04:56 pm (UTC)
@taeyong
yuto 23rd-Feb-2018 05:05 pm (UTC)
mc1a 23rd-Feb-2018 09:29 pm (UTC)
Flat chests are in this season lol
callherblondie 24th-Feb-2018 01:18 am (UTC)
cackle
vintage_boom 23rd-Feb-2018 09:35 pm (UTC)
i find neither of them particularly sexy but i appreciate the attempt at bringing this look to the general public. let this be a Move sort of gender fluid kinda MV.

the song sounds rude af
keki7 24th-Feb-2018 12:07 am (UTC)
I'm here for the song. And for Ten's return.
cafetin99 24th-Feb-2018 01:43 am (UTC)
Well... maybe its me, but they look way too skinny for me. Like, idk, other idols look more like their age (20's)
lelouchikaru 24th-Feb-2018 02:25 pm (UTC)
At least Yuta and Ten were the ones who spoiled about this first during their V-live lol


Will this MV the last one that was filmed in Ukraine tho and the remaining four in Korea?
This page was loaded Jun 22nd 2018, 9:42 am GMT.