10:18 pm - 10/24/2018

BTS x Steve Aoki - Waste It On Me (Motion Teaser)



Source: steveaoki
vintage_boom 24th-Oct-2018 08:46 pm (UTC)
this post right above the IZ*ONE post is killing me. gotta love design trends.
sheisagentleman 24th-Oct-2018 09:44 pm (UTC)
LMFAO my thoughts exactly
jaelissi 24th-Oct-2018 09:01 pm (UTC)
Wait! Wait! Wait! Wait! Hold up!
mallmouse 24th-Oct-2018 09:11 pm (UTC)
Not as strong as Mic Drop, but I can see people loving the lyrics (and JK)
Let's see if its englishness will finally get them some airplay
lydzi 24th-Oct-2018 09:46 pm (UTC)
I just discovered MicDrop, I didn't knew they could make better than Not Today and Fire, but here we are. Also that J-Hope intro and switch with Suga with macmacbungee is my current sexuality.
mallmouse 25th-Oct-2018 03:58 am (UTC)
sis, I watched that switch more times than I'm willing to admit (and probably more than I can count). Genius
They're both at their best
katheli 25th-Oct-2018 07:07 am (UTC)
that J-Hope/Suga part of the performance is genius, it's the best part for me.
lydzi 24th-Oct-2018 09:45 pm (UTC)
When did they do that ? :D I'm amazed. That's some A+ planning.
So far, me gusta. We'll see tomorrow :3
rosiemotleymind 24th-Oct-2018 10:00 pm (UTC)
Everyone was flipping out about the billboards teasing this on twitter lol

From the title I’m hoping it’s a banger AND about partying and other types of debauchery
youtubelargo 24th-Oct-2018 10:35 pm (UTC)
The sample is so on trend. This thing will at least blow up on dance charts. I wonder if it's entirely in English?
mallmouse 25th-Oct-2018 03:59 am (UTC)
I'm guessing so. Hence why we got so much of JK (he has the best pronunciation in English after RM)
katheli 25th-Oct-2018 07:05 am (UTC)
his pronunciation is great and I liked his voice in the snippet a lot (sounds like a JK song, doesn't it?) but I really hope it's not only him and Joon like ppl have been saying :// we've heard some of them sound just fine on English lines here and there, it's not like they're physically incapable of it. And they advertised it all wrong if it's just a Namkook collab, cause everyone's expecting OT7.
mallmouse 25th-Oct-2018 07:51 am (UTC)
His pronunciation is always good, even when he obviously doesnt understand a word he s saying. Probably because he d spent that one month in the US as a teen
Aoki s right to promote his part. He has every potential to become the biggest heartthrob, esp. With such lyrics
katheli 25th-Oct-2018 08:43 am (UTC)
I think his musicality has a lot to do with his good pronunciation too, but yeah perhaps that month in the US also helped. I mean the GP isn't gonna know how many of them are singing on the track if they just call it a "BTS" collab, we also had people thinking Serendipity was a OT7 track after all (lol), but I still think they should have made that clear from the start. Twitter's gonna be a mess about this cause half hasn't heard of the Namkook thing and half is still in denial ("why would they post 7 circles if it's only two members" etc).

also wdym by become, he's already a heartthrob lol.
mallmouse 25th-Oct-2018 09:10 am (UTC)
i mean 'international playboy' lol
eomie 24th-Oct-2018 10:20 pm (UTC)
Mmm, I'm not the biggest EDM fan, but I usually like Aoki's stuff so I'm looking forward to it!

Wish they released it earlier in the summer for a good summer song type of feeling though.


Side note: can we please discuss Yoongi walking through the airport DECKED OUT in Chanel and the big ass Chanel bag the staff was pushing. Lmfao.

We get it. Ya'll went from Channel to Chanel.


Edited at 2018-10-24 10:27 pm (UTC)
lostintheechoes 24th-Oct-2018 10:54 pm (UTC)
i had a feeling they'd be collaborating more. lets bring this!
jaelissi 25th-Oct-2018 07:24 am (UTC)
He's the real 8th member of BTS and I'm here for it
bubble_monkey9 25th-Oct-2018 05:03 am (UTC)
jungkook's english pronunciation is almost accent-less
jaelissi 25th-Oct-2018 07:23 am (UTC)
I wish him and Namjoon could go on an immersive language sabbatical and just focus on learning for a few months.
jcdhwg 25th-Oct-2018 10:38 am (UTC)
hfi. I have my creditcard ready to buy this jam in 2:22 hours.
This page was loaded Sep 20th 2019, 8:51 pm GMT.