8:13 pm - 12/15/2018

[Thumbs Office] with GOT7 Jinyoung & Yugyeom (part 3&4)

Part 3



Part 4



Source: Thumbs 1 2 / gif

Previously:
parts 1&2

Omg these two!! They're so fricking CUTE together! I've never seen Jinyoung so happy in a variety as he was during this Thumbs series LOL

He really seized the opportinuty to be evil to Yugyeom in the food tasting game but balanced it out by being sweet afterwards. Idk what the taste is for
[spoiler]thornback for Yugyeom to give such a reaction lmao.

What a wholesome pair these two <3

donaldjdrumpf 16th-Dec-2018 07:14 am (UTC)
That GIF is so cute! If they could do this on ice, they could be the next Virtue & Moir tbh.

I went back and watched all 4 parts now. Jinyoung is marriage material all the way, I want to make it happen idc how.
camouflagecat 16th-Dec-2018 11:37 am (UTC)
That GIF is so cute! If they could do this on ice, they could be the next Virtue & Moir tbh.

I co-sign this only if we get the accompanying spandex and mesh outfits!
daynr 18th-Dec-2018 12:05 am (UTC)
They both have such pointy tongues!

Also, Yugyeom is such a little angel. I would have smacked Jinyoung, but he just let Jinyoung hug him and giggle. Especially since he does seem under the weather in these videos. But he, and everyone else, should know, to NOT trust Jinyoung.

And, Jinyoung, just go for it and try to dance! Who cares, Yugyeom is cute because he just bops.
This page was loaded Oct 19th 2019, 2:08 am GMT.