4:16 pm - 01/16/2019

Seventeen - 'You Made My Dawn' Highlight Medley



source: Seventeen

Which tracks do you like the best for now? Home's genre is supposed to be urban future rnb!
kyulkyung 16th-Jan-2019 03:31 pm (UTC)
good to me, home, hug and shhh sound good to me. no comment on the other two, i've pretty much given up on hiphop unit anyway.

not looking forward to ifans complaining about the title track choice cause i've wanted them to promote a slow jam for a while now and they're clearly desperate for a digital hit.. let me have this..
921227 16th-Jan-2019 04:01 pm (UTC)
Performance unit looks to have the superior unit song, again!, and I like the lil snippet of Home. I'm looking forward to an urban future sound! Also, that Seugkwan adlib in Getting Closer is so nice -- those vocals

It sounds like it'll be a nice counterpoint to YMMD & tho I was hoping for a brighter sound, I'm not mad at it
717cm 16th-Jan-2019 04:46 pm (UTC)
i rly love how home sounds TT im scared the rest of the song wont be as good lol. im glad vu is doing another ballad. not sure about good to me, i feel like i'd either really hate it or really love it? I always take a while to warm up to perf team songs but they never fail to deliver choreo-wise. The lyrics in chilli...i have nothing 2 say
mizukigirl 16th-Jan-2019 05:22 pm (UTC)
The "aye yah yah" part is really annoying in Good to Me. I was kinda scared if Home was going to be really slow, but the beat shows it won't be? Hug sounds pretty. The lyrics for Chilli so far made me cackle. I think I might like the Performance Unit's song the most again. Getting Closer grew on me mostly because I like the dance.
lil_poisonfrog 17th-Jan-2019 04:36 am (UTC)
Lol same re Chilli, it sounds pretty corny tbh but wtv, Vernon in particular gives me corny vibes so I guess it works
takeaxbreath 17th-Jan-2019 02:42 am (UTC)
Good to Me sounds so good, I wish that would've have been the title track.
lil_poisonfrog 17th-Jan-2019 04:35 am (UTC)
Damn I thought it sounded really good so now I'm disappointed it's not :/ Home sounds nice but it's not really title material imo
This page was loaded Sep 19th 2019, 10:46 am GMT.