8:25 pm - 03/27/2019

Blackpink - ‘Kill This Love’ [Rosé Teaser]



Source: @ygent_official
symmetra 28th-Mar-2019 01:00 am (UTC)
why did they give her the ugliest teaser pic ; _;
xoxkenzxox 28th-Mar-2019 01:01 am (UTC)
looks like the dollar store tablecloth backdrops I do for birthday parties. YG should use more tape or some push pins to hold it up better.

Rose is pretty but they did her dirty here. That outfit. that hair. That over exposure making her look sickly pale. Ugh.
myrrhcat 28th-Mar-2019 01:09 am (UTC)
it looks like they didn't tell her they were taking the picture
daynr 28th-Mar-2019 01:14 am (UTC)
I see someone in bondage ....
scionofawhisper 28th-Mar-2019 01:18 am (UTC)
When your set is falling apart but you just roll with it anyways.
vintage_boom 28th-Mar-2019 01:37 am (UTC)
if that backdrop isn't a visual metaphor for YGE and the timing of this comeback lol
binderwritings 28th-Mar-2019 01:42 am (UTC)
What is this? Why is it so horrible? The pose is bad. The outfit is ugly. The background looks like they were packing up before suddenly remembering that they forgotten about her.
lizanka23 28th-Mar-2019 01:55 am (UTC)
this is actually my favorite out of all of them oops. i like the slicked side part look and her gaze. she looks fierce while the other teasers were expressionless
katheli 28th-Mar-2019 05:40 am (UTC)
the pose and outfit aren't good but at least she's not dead-eyed like the other three so a win for Rose I guess
lil_poisonfrog 28th-Mar-2019 06:23 am (UTC)
So apparently the background looks that way bc it was supposed to get progressively more torn up with each teaser. They def didn't make that clear enough with the other teasers tho...so it just looks like they ran out of time and shot Rose's while everyone was packing to leave and taking down the set 😑

Edit--so I read the above reason on Reddit and just now checked the other teasers. The background all looks equally wrinkled in each of them...yeah I'm not buying it lol. I can't believe they just taped up a shitty piece of construction paper and called it a set like

Edited at 2019-03-28 06:25 am (UTC)
synatri 28th-Mar-2019 08:37 am (UTC)
LOL what lies, the bg all looked exactly the same until Rose's, did they seriously make that up after the fact? And Rose got a bust shot vs a closeup like everyone else... I'm not buying that reasoning at all.
lil_poisonfrog 28th-Mar-2019 09:46 am (UTC)
Idt it came from YG I think it was your typical r/kpop user looking through stan goggles and viewing it as an "artistic choice" LOL

Edited at 2019-03-28 09:46 am (UTC)
synatri 28th-Mar-2019 09:54 am (UTC)
yg stans stay wild as ever!
ironmangina 28th-Mar-2019 10:50 am (UTC)
Beautiful girl but good god her head is huge
kcaomei 28th-Mar-2019 02:13 pm (UTC)
this is arguably one of the worst teasers i've ever seen.. poor girl :(
goshipgurl 28th-Mar-2019 02:58 pm (UTC)
all of the teaser pics so far are horrible, YG is doing the bare minimum again
empyrealmaiden 28th-Mar-2019 03:40 pm (UTC)
Why do we as a society allow YG to profit off mediocrity???

Honestly someone on the inside must hate Rose... her teaser is awful and that’s even relative to some seriously lackluster teasers for the other girls.
countthesaints 28th-Mar-2019 11:09 pm (UTC)
...seriously?!

It would be one thing if the other teasers were different as well, but singling out a member and doing them dirty is absolutely disgusting and that goes for every single label, not just YG. Rosé didn't deserve this shit.

Edited at 2019-03-28 11:09 pm (UTC)
This page was loaded Sep 22nd 2019, 8:21 am GMT.