1:34 pm - 04/08/2019

BTS MAP OF THE SOUL: PERSONA TRACKLIST REVEALED

gordork 8th-Apr-2019 07:32 pm (UTC)
Melanie Fontana, who worked on Euphoria, also worked on Boy With Luv. Made me laugh when I saw it since people were comparing the teaser to Euphoria.

Did anyone else listen to the BWL clip that leaked? I really want to know what other people think of it! But according to Twitter those of us who listened are facing a lawsuit / don't deserve to ever listen to BTS again / are rotting in hell or something idk it was all very dramatic, so I'm struggling to find anyone else who listened.

If it's a no no to mention leaks here just lmk and I'll delete this and find some patience...
jackieee94 8th-Apr-2019 07:37 pm (UTC)
Lol I listened to it. I didnt like that it had too much Halsey on it. I also didn’t like Suga’s rap...
gordork 8th-Apr-2019 07:51 pm (UTC)
ia, in the last post I said it sounds more like Halsey feat. BTS than BTS feat. Halsey.

My bf is a fan and when Suga's part came on he was like 'who the hell is that?' But I don't think I've ever disliked anything Suga's put out so just going to keep clinging onto hope for that part...
katheli 8th-Apr-2019 07:39 pm (UTC)
I listened to the leak and it sounds basically exactly like a more poppy version of Euphoria. At least it's a bit more upbeat I think. But nothing to be excited about (at least for me). Melanie Fontana needs to go away and she can take DJ Swivel with her, he's also on a track apparently.
gordork 8th-Apr-2019 07:53 pm (UTC)
I think DJ Swivel (and Melanie Fontana) worked on Mikrokosmos. I think I saw that there are some new writers on some of the other tracks so maybe we'll get something good there.
lizanka23 8th-Apr-2019 11:03 pm (UTC)
I like euphoria so that sounds good to me...
dallinferno 8th-Apr-2019 07:43 pm (UTC)
yeah I also listened to 50 sec of it and it was fine, better than I expected but I wasn't super impressed.
hilary_faye 8th-Apr-2019 07:53 pm (UTC)
it got leaked? huh. if uh....anyone wants to pop that in my pm's real quick i wouldn't be mad at it
gordork 8th-Apr-2019 07:57 pm (UTC)
only a clip leaked. it's like 53 seconds I think. all the tweets I saw have been deleted, but if you want to pm me your email I can send you the screen recording I took
laranal 8th-Apr-2019 09:06 pm (UTC)
im so upset halsey is all over this song like it already sounds not that good without her
rainstormraider 8th-Apr-2019 09:19 pm (UTC)
I’m not a stan sis, pm me the link.
jaelissi 8th-Apr-2019 09:59 pm (UTC)
I'll listen if I can find it.

Edit: I found something and if what I found is legit, it's awful.

Edit 2: I got your message, but saw it too late. It's already been taken down. Thank you anyway :(

Edited at 2019-04-09 02:14 am (UTC)
maboroshi_i 8th-Apr-2019 10:05 pm (UTC)
to be fair when someone spoils an episode or an ending of something i want them to kinda rot in hell too
lolknope 8th-Apr-2019 10:19 pm (UTC)
whaaat i wanna hear this

Edited at 2019-04-08 10:20 pm (UTC)
revedesnuages 8th-Apr-2019 10:31 pm (UTC)
I just looked it up now and wtf was that rap? Did Suga record it when he was drunk? It's a LQ leak so maybe the actual song will sound better, but I think I've resigned myself to the fact that I probably don't like their title songs anymore, hoping that the album will have better tracks.
This page was loaded Oct 23rd 2019, 1:04 pm GMT.