10:38 am - 04/17/2019

Jay Park Surprises Fans With Tweet About Retiring In A Few Years



Source: @JAYBUMAOM
Page 2 of 3
<<[1] [2] [3] >>
belintuchiha 17th-Apr-2019 07:33 pm (UTC)

What does it even mean guys like him? As far as I know, asshole artists are thriving. Just look at the most listened songs @ billboard and Spotify.

lil_poisonfrog 18th-Apr-2019 01:21 am (UTC)
I think it's a shitty way of explaining that he's reached self-awareness and realizes that at 30 he's probably not gonna suddenly take off in America lol
jackieee94 17th-Apr-2019 07:39 pm (UTC)
countthesaints 17th-Apr-2019 07:42 pm (UTC)
Why wait when you can retire now.
xoxkenzxox 17th-Apr-2019 08:21 pm (UTC)
my guess: threatening to retire may mean his fans will be more desperate to see him perform and buy his stuff since it will now have a deadline aka. make that $$$.
vintage_boom 17th-Apr-2019 08:49 pm (UTC)
he's 5'3" how much space does he need?

Edited at 2019-04-17 08:49 pm (UTC)
in_noctem 17th-Apr-2019 09:00 pm (UTC)
lmaoooo
goshipgurl 17th-Apr-2019 09:07 pm (UTC)
Bye, you won't be missed
sodapab 17th-Apr-2019 09:29 pm (UTC)
lol ok
yourethesky 17th-Apr-2019 10:19 pm (UTC)
GOODBYE
pepsi_twist9 17th-Apr-2019 10:24 pm (UTC)
I want to know why Simon D released not Jay Park. Also, is he still with Rockafella?
pearlychoco 17th-Apr-2019 10:41 pm (UTC)
Simon D released a song called Me No Jay Park last year as to why he left his position as co-CEO, citing pressure and wanting to focus on being an artist. The song goes into detail about it, he even called it his resignation letter lol. He’s still under AOMG btw.

As for Jay, he’s still under Rockafella

Edited at 2019-04-17 10:41 pm (UTC)
rosiemotleymind 17th-Apr-2019 10:53 pm (UTC)


Boy bye
evilcoc0nut 18th-Apr-2019 03:01 am (UTC)
kek this
hallyujah 17th-Apr-2019 11:46 pm (UTC)
I know I'd regret it after but... I still would tbh.
lizanka23 18th-Apr-2019 12:18 am (UTC)
the day can't come soon enough
nana_the_dwarf 18th-Apr-2019 12:24 am (UTC)
You promise?
lil_poisonfrog 18th-Apr-2019 01:23 am (UTC)
If he were smart he would've realized an American advancement would go nowhere and that his greatest strength was on the business side of music (and dancing I guess but he's getting too old for that). I can't imagine starting a successful label like he did and still getting greedy that I'm not famous enough 🙄
Page 2 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Oct 24th 2019, 2:38 am GMT.