11:02 am - 05/15/2019

EXID - ME&YOU MV



Source: exid_official
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
benihime99 15th-May-2019 09:07 am (UTC)
I like the song but I expected something with more oumph
The MV is... there? but not there?

I like the me and you-ou
The last 30s or so are very satisfying

Edited at 2019-05-15 09:09 am (UTC)
xlovexlessxtyx 15th-May-2019 09:18 am (UTC)
Holy disjointed Batman!

That chorus is... a choice, but everything else is incredible. Hyelin better give us these visuals and vocals!

Did LE hurt her leg or something? Some of the 5XID choreo parts feature a random dancer in her place.

Edited at 2019-05-15 09:20 am (UTC)
juhli 15th-May-2019 09:59 am (UTC)
Yeah, she has an ankle injury
staaan 15th-May-2019 09:22 am (UTC)
what’s up with that lazy ass choreo right when the beat drops? took me right out of the song

the mv was kinda boring, i was hoping they’d each have another individual set instead of just the bridal stuff and two choreography sets
lizanka23 15th-May-2019 07:29 pm (UTC)
Umm exid have never been known for their bombastic choreo though...
camouflagecat 15th-May-2019 09:35 am (UTC)
Hmm. A little underwhelming? The choreo at the beat drop was really weird, didn't look good on the camera at all.
premonitioner 15th-May-2019 09:59 am (UTC)
it was an okay song but it definitely lacked that sound that makes you go 'oh yeah this is an EXID song'
dallinferno 15th-May-2019 10:00 am (UTC)
Oof I really don't like this :( the chorus is weird af and it just takes me out of the song, unfortunately.
dior_chic 15th-May-2019 10:01 am (UTC)
I actually really like this. There are tired elements in this song but its actually used in a way that captures my interest. I didn’t care for I Love You (don’t hate it, but I rarely replay it) so if this is their last proper song together in Korean, as I think they’ll still have one more Japanese release - I’m quite content. Oh and I love the chorus, it’s that noisy shit I love lol

I knew the MV was going to look cheap though, the first teaser Confirmed that lol. I’m not surprised the company didn’t want to spend the money. But I don’t mind it too much, the girls - especially Hyelin looks amazing, this is her best look in Exid’s whole career imo! The choreography does look bad, I’m guessing they didn’t want to invest in that either (though Exid’s dancing never really wows me tbh)

Edited at 2019-05-15 11:19 am (UTC)
myrrhcat 15th-May-2019 02:42 pm (UTC)
LE has confirmed that the group will continue as 5 and fans shouldn't worry... so don't worry!
dior_chic 15th-May-2019 10:07 am (UTC)
Omg Lady OT5!!!! It sounds amazing 😍 I’m glad the album is already up on Spotify. I can’t wait to listen to the rest
juhli 15th-May-2019 10:45 am (UTC)
Man, i love that chorus part with them swinging their hips lazily and singing Me&U, it's so BADASSSS
jyusou 15th-May-2019 11:08 am (UTC)
When you nail every part of the song except for the hook.
iglooaustralia 15th-May-2019 11:47 am (UTC)
lol I really love it
done_na 15th-May-2019 11:49 am (UTC)
The intro had me fooled. I absolutely loved the boppin rhythm with hani's husky vocals... But then hani sings the first verse in her pseudo falsetto and im like, yea this is classic exid alright.

From what little i could see of the choreo, it seemed weak compared to how powerful the chorus is? Whatev, the chorus is a bop and exid arent exactly known to be great dancers anyway.

I dunno how to relate the last third of the MV, aka the rave party, to the rest of the MV but... I guess it makes for an interesting watch?
lizanka23 15th-May-2019 07:38 pm (UTC)
They’re having a girls’ night out while telling the guy to go away and leave them alone?
glokmusic 15th-May-2019 11:59 am (UTC)

idc about critics I'M obsessed with this song and that's all i care about

glokmusic 15th-May-2019 02:52 pm (UTC)

the album is really good too!! "how you doin'" and "don't spare me" really got me, but i've always enjoyed exid albums

existingisfunny 15th-May-2019 01:31 pm (UTC)
yawn
volume1995 15th-May-2019 01:44 pm (UTC)
i love it! its nothing like the girlies have actually done before! i mean they couldve executed it a lil better but still! we stan! support our local hags by listening to the superior "WE" on spotify or apple music now!
Page 1 of 3
<<[1] [2] [3] >>
This page was loaded Nov 18th 2019, 1:35 pm GMT.