12:52 pm - 05/22/2019

CLC Perform "No" and "Black Dress" at Dream Concert 2019 + "Me" Song/Choreography Teaser!



The girls performed "No" and then followed up with a short part teasing the audience of their upcoming song "Me", which comes out May 29th! Skip to 3:03 if you want to see the teaser for "Me"!

Also for CLC fans, here is performance of "Black Dress":





Op note: omg omg omg

Source: 남상미 The K-POP : SBS PLUS
bloodtaki2 22nd-May-2019 07:12 pm (UTC)

They slay my life.

citypolaroids 22nd-May-2019 07:14 pm (UTC)
i'm so glad they're getting the strong follow-up release that they deserve! also those outfits are so powerful. i think they've finally found a concept that works for the whole group and hopefully this will only help increase their momentum
dior_chic 22nd-May-2019 07:19 pm (UTC)
I agree with this whole comment lol and yes these outfits are so damn good
pikapika217 22nd-May-2019 08:16 pm (UTC)
+2
aleksu7 22nd-May-2019 08:49 pm (UTC)
Me sounds 100% like a 4minute song, that beat drop... Which it's excellent
frequency 22nd-May-2019 09:49 pm (UTC)
i was just thinking the beat drop sounded like it could be "hate" pt. 2 lol
lizanka23 23rd-May-2019 01:15 am (UTC)
seriously. i was going to comment that too. i wonder if they worked with skrillex for this one too
aleksu7 23rd-May-2019 05:28 am (UTC)
Yeah I was thinking about hate too. Sounds a lot like that
babyjenkski 23rd-May-2019 05:38 am (UTC)
"ME" is produced by MosPick who also worked for CLC's Hobgoblin and 4 Minute's Hate and Crazy (and IZONE's La Vie En Rose) so that's why it sounds a bit familiar
aleksu7 23rd-May-2019 05:44 am (UTC)
Makes sense, thanks for the input! Never listen to izone (I'm kinda done with produce) but if that song sounds like the others I might check.
babyjenkski 23rd-May-2019 06:32 am (UTC)
La Vie En Rose is kinda different but I think its a nice song. It was supposed to be CLC's come back song last year (accd to some rumors) and there's a short clip of the song by CLC. Here's the clip...



aleksu7 23rd-May-2019 09:56 am (UTC)
Mmm I like No or Hate sound way better
Thanks for the vid tho 👍
a_suitcase 22nd-May-2019 10:27 pm (UTC)
Oh my god, ME sounds AMAZING. I'm so excited.
gathyou 22nd-May-2019 11:16 pm (UTC)
Omg they're going hard
Finally they found their niche and are sticking to it. I love it, I hope it does well!!!
lizanka23 23rd-May-2019 01:16 am (UTC)
yes! here for them finally having a consistent musical identity after all these years. the preview sounds good. they're continuing on with the spirit of 4minute
iglooaustralia 23rd-May-2019 01:33 am (UTC)
ooh me sounds like potential fire
babyjenkski 23rd-May-2019 01:47 am (UTC)
I love it! It'g gonna be a digital release still I'm so thankful for this follow up. The song sounds good and they all went hard dancing I'm loving it so much!
This page was loaded Aug 24th 2019, 4:37 am GMT.