11:15 pm - 07/15/2019

[GOT2DAY 2019] 05. Jinyoung & Yugyeom

Screenshot 2019-07-15 at 23.06.17.png
(click image to watch video)

Source: GOT7 / gif

Navigation
01. Jackson & Youngjae
| 02. Jinyoung & BamBam | 03. Youngjae & Yugyeom | 04. JB & Jackson | 05. Jinyoung & Yugyeom


I love these two together!! also I love this episode where we get to peak into their habits and personalities (yes maknae, Jinyoung IS funny, ppl just don't get it!)

omona, are you a Jinyoung type or a Yugyeom type?

camouflagecat 15th-Jul-2019 09:00 pm (UTC)



Jinyoung is such a shit-stirrer and I love him for it (actually there's an eerie amount of things in common between us which sometimes makes me think if I'm just stanning him bc he reminds me of myself lol *sweating*)
apori 15th-Jul-2019 10:05 pm (UTC)
Two of my closest friends who are a couple are both like this, and it works so well together for some reason (smirking emoji).
camouflagecat 16th-Jul-2019 12:14 pm (UTC)
Like Jinyoung or like Jinyoung x Yugyeom? Either way I love humor like this lol.
daynr 15th-Jul-2019 09:55 pm (UTC)
They're so cute! They also used to basically share a room, so how did they not know these things about each other? Or is Jinyoung only letting his anal-retentive flag fly now that he's alone? (Isn't the he the dirtiest, like showers the least and washes his socks the least. Didn't Mark, with member agreement, out him? And now his house is super clean?)

So, like, when Jinyoung says he likes Yugyeom's voice the best, is he blowing smoke, or does he have unique ears?

Who knew that they consider JB one of the three funniest, everyone knows about Jackson and BamBam? I would rank Jinyoung funnier, at least in public. God, or Youngjae. Like, in this skit Jinyoung wins for the role he assigns JB, but Youngjae was beyond. He sent me everytime he spoke.
https://www.youtube.com/watch?v=5Y5brxz7kwU&list=WL&index=19&t=0s
camouflagecat 16th-Jul-2019 12:22 pm (UTC)
I can't remember exactly to what extent Jinyoung is the "lazy" type but I also remember he's definitely had these accusations thrown at him lol.

Well the difference here is that it's he himself saying it vs someone else exposing him, maybe that changes the narrative... *eyes emoji* lol idk, he prob isn't as nasty as the rumors make him seem, more like a typical boy don't you think? (that still is mindful to clean up when it matters)
daynr 16th-Jul-2019 02:41 pm (UTC)
For your sake, let's say so....

But since he lived with 6 other typical boys, hmmm....
camouflagecat 16th-Jul-2019 07:26 pm (UTC)
Let me live in the illusion that Jinyoung is trying to feed me thru his preppy put-together image!

Or since we're never gonna meet or I'm gonna experience his living arrangements first-hand, I can pretend I'm fine with him being a slob as long as he cleans up when it counts (I'm already very good at justifying his rumoured shortcomings by being my favorite #FangirlLogic)
daynr 16th-Jul-2019 07:45 pm (UTC)
I will totally agree he cleans up when it counts, presentation and image matter to him, in exchange for some more justifications of rumored shortcomings. Or at least, the rumored shortcomings? Spill, friend, spill.

Also, shortcomings (within reason) make a man more interesting. Perfection would NOT be endearing.
camouflagecat 16th-Jul-2019 08:35 pm (UTC)
Also, shortcomings (within reason) make a man more interesting. Perfection would NOT be endearing.

This is where it's at
(but yes I also support friends exposing other friends to learn more)
daynr 16th-Jul-2019 09:19 pm (UTC)
Sweet, expose him please. 😁
snowphone 17th-Jul-2019 11:50 pm (UTC)
k i think jackson and jinyoung are the funniest
apori 15th-Jul-2019 10:11 pm (UTC)
I watched one of those fanmade "x minutes of____" videos a few weeks ago, and it was my first and probably last ever, but I still enjoyed it. I genuinely don't remember how many minutes it was but it was quite high, like 10 or more, of "Jinyoung wanting to kill Yugyeom" and it was funny because it was actually true that he was genuinely annoyed lol, and in every single cut YG was being a little shit just stirring it on once it was clear he had created the annoyance. OMG. That is very #relatable Jinyoung.

Also when talking about the awkwardness with YGs brother lol. When you meet a family member of someone you're close to but you don't know and it's super awkward lolol again #relatable. This probably wouldn't happen with Yugyeom he's so easy going with everyone whether close or not.
hpn88 16th-Jul-2019 02:51 am (UTC)
I love this pair. They are complete opposites but somehow their relationship is so cute and they have great chemistry. Jinyoung lets his petty flag soar when he is with yugyeom and its always hilarious.

yes people recognize park jinyoung for the Grade A dancer he is
rabbitfacts 16th-Jul-2019 12:51 pm (UTC)
These two are my fave Got7 members! They're so adorable and funny together~
myungung 16th-Jul-2019 01:31 pm (UTC)
I love their dynamic, and Jinyoung really treats Yugyeom really well as an older brother to Yugyeom (or actually the whole maknae line). it was refreshing to see Jinyoung not being too playful with Yugyeom here too!

Edited at 2019-07-16 01:31 pm (UTC)
This page was loaded Sep 19th 2019, 7:44 pm GMT.