2:22 pm - 08/08/2019

More details on SuperM!



SM has released more details on SuperM!

“Super” refers to the impressive synergy of the talented artists, while “M” in the group’s name stands for “matrix” and “master.”

Lee Soo Man will be in charge of producing for the group, which will promote in both Korea and the United States.

Follow the group’s official Twitter and Instagram, and check out their website here!

source: SuperM_smtown, soompi, naver
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
timetobegin 8th-Aug-2019 01:11 pm (UTC)
I'm not even against this group it's just that SM's efforts in the US in the past do not inspire alot of confidence in me
lil_poisonfrog 8th-Aug-2019 01:24 pm (UTC)
Yeah I'm fine with this group existing for SM station or something. It's the full promotions and US debut that make no sense to me
lil_poisonfrog 8th-Aug-2019 01:27 pm (UTC)
Lee Soo Man will be in charge of producing for the group, which will promote in both Korea and the United States.

Lool why am I not surprised? Hey LSM, if you want to generate profits why not give back all the money you stole though that fake company huh???

Also RIP Vintage_boom. I really hope they're just taking a break and come back! I'll miss their comments 😕
suggestivepeach 8th-Aug-2019 01:31 pm (UTC)

Nice try SM but the group is still gonna be called Sperm from now on

yesungholic 8th-Aug-2019 01:44 pm (UTC)
Sperm? Only one of them is going to reach his goal and the others will float around and die?
pepper 8th-Aug-2019 01:43 pm (UTC)
which will promote in both Korea and the United States.

LMAO. The desperation for western validation is real.
evilcoc0nut 8th-Aug-2019 03:30 pm (UTC)
srsly --___---
baekpedaling 8th-Aug-2019 02:02 pm (UTC)
I thought LSM was retired
yxerin 8th-Aug-2019 02:10 pm (UTC)
uh... what. i take a break from kpop for like one month and then this happens
dior_chic 8th-Aug-2019 02:28 pm (UTC)
Lol this makes me think of that Community gif with the guy coming into the room engulfed in flames (too lazy to look for it)
goshipgurl 8th-Aug-2019 02:11 pm (UTC)
They'll hit big in Asia but flop in the US
blck_ink 8th-Aug-2019 02:41 pm (UTC)
i love how dramatic the name explanation is. it's very much sm. i've seen the video introduction of kai and baekhyun and if this is the look they are going for i'm intruiged. look at this point it's just: as long as i get exo group promotions or something that involves all 8/9 (let me dream) i'm good.
daynr 8th-Aug-2019 06:28 pm (UTC)
ha, I was totally stuck on the name explanation and re-read it like 4 times . My literal linguistic side is just like ... that's not how it works in English. Like Super /= synergy and M /= matrix and master.
ginger_star 8th-Aug-2019 02:53 pm (UTC)
I legit thought the M stood for "man" or "male" because that's the level of name creativity I expected but I'm glad it doesn't lol I still wish it wasn't so damn close to Super Junior M though. Ancient kpop fangirl problems.

I can't wait to struggle with who to focus on in every video because there are too many people here who are my favs ^__^

Edited at 2019-08-08 02:54 pm (UTC)
lizanka23 9th-Aug-2019 04:23 am (UTC)
OT but I love your icon :)
mishiro_san 8th-Aug-2019 02:56 pm (UTC)
Korea and US?? Hm..i wonder when is the actual October debut is. I would assume late October..closer to November since EXO PLANET #5 - EXplOration in Japan is in October as well so they have concerts on the 11, 12, 13, 18, 19, 22, and 23rd.
evilcoc0nut 8th-Aug-2019 03:32 pm (UTC)
L reaction to this has been incredibly negative. Even the EXO Schedule Twitter is not going to update about them. What are you doing SM.
merlugd 8th-Aug-2019 04:50 pm (UTC)
Nah we all know you wanted to call them Super Man, as in Soo Man cause you think you are the korean Yisus more than jyp even... I love Exo but theyve never seemed confortable with westerners.... aishhhhhh....poor Taemin.
annayism 8th-Aug-2019 06:51 pm (UTC)
ok ok i'm just gonna think of this as another sm the ballad
dio_elaclaire 9th-Aug-2019 06:03 am (UTC)
i honestly wouldn't mind an sm the ballad revival with new members. it'd be a much better idea that... this mess.
dalpaengi 8th-Aug-2019 07:24 pm (UTC)
I wonder what K-fans of each group think? Anyone know? I only follow picture accounts so I never know the current rumors outside of Omona
evilcoc0nut 8th-Aug-2019 08:08 pm (UTC)
I haven't seen a ton yet, but what I have seen has been pretty negative.
kenziekinz09 8th-Aug-2019 08:28 pm (UTC)
Literally could have just uploaded an English ver of Move and skipped all this🤷🏾‍♀️
apathycollusion 10th-Aug-2019 06:09 am (UTC)
Troye Sivan did with My My My. Side eye lol.
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Sep 22nd 2019, 6:44 pm GMT.