9:39 am - 10/19/2019

Joji & Jackson Wang - Walking ft. Swae Lee & Major Lazer (Official Video)



Source: 88rising
thebloomroom 19th-Oct-2019 03:21 pm (UTC)
How does he get these? He is so terrible, adds nothing to any song he is in. Yikes!
jasmineakaiumi 19th-Oct-2019 04:29 pm (UTC)
He seems to have a good work ethic/connections but I sadly feel the same. I keep checking back just in case but I keep finding he always sounds like an amateur
thebloomroom 19th-Oct-2019 06:34 pm (UTC)
Me too. I always click hoping it will be better but it never is
goshipgurl 19th-Oct-2019 05:27 pm (UTC)
He has 15,2 million followers on Instagram, is a famous K-pop star and huge in China.
That should answer your question.
thebloomroom 19th-Oct-2019 06:33 pm (UTC)
He is gorgeous and should stick to modeling and variety imo. Hang it up in the music department.
lizanka23 20th-Oct-2019 12:49 am (UTC)
is he actually big in china? the population of china is so large that even a small percentage could be a profitable fanbase
goshipgurl 20th-Oct-2019 12:42 pm (UTC)
Not sure if he's on Kris' level of fame but he gets endorsement deals and is regularly on TV.
juhli 19th-Oct-2019 08:08 pm (UTC)
He's super likable in person (from what ive seen on tv) and seems easy to work with, im not surprised. Also Team Wang is working hardcore.
epona 20th-Oct-2019 06:19 pm (UTC)
he also supports hong kong police sooo
rosevael 19th-Oct-2019 03:50 pm (UTC)
The outro was cute.
goshipgurl 19th-Oct-2019 05:29 pm (UTC)
The song isn't terrible, it's just not my style.
Jackson wasn't that bad? At least he's not shout-rapping this time
audiograms 19th-Oct-2019 05:49 pm (UTC)
I didn't hate it
mntsuklaa 19th-Oct-2019 07:50 pm (UTC)
Idk why the concept of monsters walking around casually and having regular-people-lives is so hilarious to me but it always gets me.

I don't think Jackson sounded bad and the song's cute (though not what I normally listen to). Has anyone listened to Joji before, is this his usual style?
iksagor 19th-Oct-2019 09:44 pm (UTC)
It's not too far off from his usual style. Maybe a little more upbeat from some of his hits.
anabelstars 19th-Oct-2019 10:22 pm (UTC)
Joji is Pink Guy lol... but his music as Joji is consistent with this song lol
lizanka23 20th-Oct-2019 12:53 am (UTC)
meh the song is just ok. couldn't finish it. i guess i can skip checking out joji if this is what he usually sounds like
suggestivepeach 21st-Oct-2019 07:44 am (UTC)

Lol the mv was a lot more wholesome than I thought it’d be. Cute enough song. Jackson’s voice didn’t annoy me so this counts as a win.

This page was loaded Nov 13th 2019, 9:12 am GMT.