11:08 pm - 06/02/2012

New Soshi Pics from Japan Site and Girl de Provence

Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
dorkiilove 3rd-Jun-2012 06:41 am (UTC)
Yuri looks so ridiculously pretty in the -7 picture =_=
funkaliciousss 3rd-Jun-2012 06:42 am (UTC)
Wow the perfume ads loko beautiful! So chic and natural
stopjustlisten 3rd-Jun-2012 06:43 am (UTC)
the girl ads are really horrid lol
it looks like they put it together on polyvore or something

anyways yoooooona *_*
xiahrisma 3rd-Jun-2012 06:45 am (UTC)
That's how my collage's looked when I was preteen.. I cut out all the ~pretty stuff~ and stick it to my door.. I was not very creative you see.
xiahrisma 3rd-Jun-2012 06:43 am (UTC)
Sunny with a ponytail... That solo shot from girl with Jessica.. So much feels omg.
funkaliciousss 3rd-Jun-2012 06:49 am (UTC)
omg ikr! she looks so stunning in it. if only she closed her damn mouth!
funkaliciousss 3rd-Jun-2012 06:47 am (UTC)
i love this simplistic and natural stling on soshi. they pull it off perfectly.
potaoto 3rd-Jun-2012 06:49 am (UTC)
ugh they're so pretty ;_;
mingobus 3rd-Jun-2012 07:58 am (UTC)
I've always thought that Sunny's short blonde hair was really nice, but now that it's put next to a picture of her with long brown hair I like the brown hair loads more.
sayufied 3rd-Jun-2012 08:05 am (UTC)


There's this pic that was uploaded on their Japanese website.
cagallisakura 3rd-Jun-2012 05:24 pm (UTC)
*face-palm* saw that and forgot about it, thanks!
obeytheempress 3rd-Jun-2012 08:25 am (UTC)
ughhh i am praying that for their jpn promotions the stylists give taeyeon a darker hair color. that light blonde washes her out so terribly.
uniqlos 3rd-Jun-2012 09:38 am (UTC)
it's nice when it's a darker blonde/lighter brunette. anything is better than that groce black bob with the white tips omg vom.
miwa201 3rd-Jun-2012 10:34 am (UTC)
The Girl ads look like they were shot a year ago, when Yuri was blonde (and scary skinny). Jessica looks amazing.
dalpaengee 6th-Jun-2012 02:23 am (UTC)
I'm pretty sure they were.... there was this photo of her from vogue girl quite a while ago. i remember when the girl pictures started coming out i was a bit confused lol
asnindie 3rd-Jun-2012 12:10 pm (UTC)
THey all look so beautiful. Yoona:3

But please stop pasting them white.
pistolkrystle old, recycle underwhelmed, pressed 3rd-Jun-2012 12:37 pm (UTC)
These pictures are old and recycled, I'm convinced new soshi picture don't exist.
We'll be stuck with that twinkle bullshit forever.
YES, I AM PRESSED. I'm so over that sub unit bs, It's BS!!!! I want soshi back, real soshi not that "we're gunna sit and nod and smile and never say or do anything" shit eiether!

Edited at 2012-06-03 12:39 pm (UTC)
quietreveries 3rd-Jun-2012 03:03 pm (UTC)
yoonar u so pretty
eishastan 3rd-Jun-2012 03:24 pm (UTC)
Loving all the pictures, the girls are gorgeous <3 I want to see Sunny with long hair again, she looks adorable with the ponytail
tha_x 3rd-Jun-2012 03:33 pm (UTC)
damn you Yoona
livesmiling 3rd-Jun-2012 03:36 pm (UTC)
omg icon, where does it hail from
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Apr 22nd 2018, 8:52 am GMT.